Eerste beurt

Mannen, mijn Polo is deze maand 2 jaar oud, 17.000km gereden en kreeg een olie melding, dus een eerste beurt gehad.
De beurt bestond uit longlife onderhoudsservice en ze hebben 1 of andere interieurfilter vervangen, geen idee of dat laatste standaard is, ik heb er in ieder geval niet om gevraagd.
Kosten van een eerste beurtje, 390,- euro. Vond dat best veel, was dat bij jullie eerste beurt ook?
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Was 330 kwijt bij mijn eerste beurt, hierbij enkel de olie geen interieur filter.
Ik heb hem pas bij 30.000 km gekregen?
Edit: had er even overheen gelezen dat je hem deze maand 2 jaar hebt
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
Vagtechniek de eerste beurt voor de golf 180 heb ik toen betaald meen ik was longlife olie inclusief interieur filter
Tegenwoordig komt alleen het interieurfilter er wel apart bij dus kan je eind van de maand zeggen wat dan de kosten zijn maar denk 230 tot 250
 
Interieur filter kun je makkelijk zelf vervangen via je het handschoenenkastje. Staat dacht ik ook in de handleiding en anders op YouTube zag ik laatst een filmpje voorbij komen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: gabrielseinen
Ok, ruitensproeier was leeg toen ik thuis kwam.
dacht laat hem vandaag even bijvullen, ik heb geen idee wat ze hebben gedaan maar hij liep meteen leeg aan de onderkant, heel mijn garagevloer nat
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
snap het soms niet, je rijdt een r-line (vrij dure auto) en dan is een beurt duur?
ik ga er over enkele maanden bijna 823 incl. btw voor neerleggen en dan heb ik nog dikke korting op officele vw prijzen
en dit is voor:

longlife onderhoud (olie doe ik elk jaar)
uitgebreide inspectie
dsg olie verversen
bougies
interieurfilter
gratis dak smeren en navi updaten

als ik het thuis deed, was ik voor 200/300 klaar, maarja..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
snap het soms niet, je rijdt een r-line (vrij dure auto) en dan is een beurt duur?
ik ga er over enkele maanden bijna 823 incl. btw voor neerleggen en dan heb ik nog dikke korting op officele vw prijzen
en dit is voor:

longlife onderhoud (olie doe ik elk jaar)
uitgebreide inspectie
dsg olie verversen
bougies
interieurfilter
gratis dak smeren en navi updaten

als ik het thuis deed, was ik voor 200/300 klaar, maarja..
Nou zal het onderhoud van een GTI ook wel duurder zijn dan van een 1.0.
En is 390 voor een beurt niet overdreven veel denk ik, maar kijk je puur naar wat je er voor terug krijgt, dan is het toch een hoop geld. Auto rijden is nou eenmaal duur.

Maar mijn dealer rekent 116 ex per uur!! Hoezo VOLKSwagen? Prijzen lopen ook uit de klauwen vind ik, ondanks dat je vaste prijzen hebt voor beurten vaak. Ik hoop niet dat ik zometeen ook voor mn eerste beurtje 800 kwijt ben..
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
snap het soms niet, je rijdt een r-line (vrij dure auto) en dan is een beurt duur?
ik ga er over enkele maanden bijna 823 incl. btw voor neerleggen en dan heb ik nog dikke korting op officele vw prijzen
en dit is voor:

longlife onderhoud (olie doe ik elk jaar)
uitgebreide inspectie
dsg olie verversen
bougies
interieurfilter
gratis dak smeren en navi updaten

als ik het thuis deed, was ik voor 200/300 klaar, maarja..
Tja mensen willen zo luxe mogelijk rijden en zo min mogelijk uit geven.
Als je er verstand van heb, en dan bedoel ik niet “ik heb nog een neef in een beun schuur” dan kan je het zelf doen.
Maar er zijn ook zat mensen die alles te duur vinden, en vervolgens wel elk weekend uit eten gaan..
 
Nou zal het onderhoud van een GTI ook wel duurder zijn dan van een 1.0.
En is 390 voor een beurt niet overdreven veel denk ik, maar kijk je puur naar wat je er voor terug krijgt, dan is het toch een hoop geld. Auto rijden is nou eenmaal duur.

Maar mijn dealer rekent 116 ex per uur!! Hoezo VOLKSwagen? Prijzen lopen ook uit de klauwen vind ik, ondanks dat je vaste prijzen hebt voor beurten vaak. Ik hoop niet dat ik zometeen ook voor mn eerste beurtje 800 kwijt ben..

vrachtwagendealer kost 125 excl btw
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!