Een kijkje in de keuken bij...

iichel

Exclusive lid
12,865
4
8,081
283
Oftewel, show je hobbyruimte en wellicht een lopend projectje :)

TS trapt af uiteraard.

Wat doe je tegenwoordig?
De laatste tijd heb ik me verdiept in de halogeen-xenon adapter stekkers. Die verkoop ik op het forum en marktplaats om zo mensen te helpen met de xenon retrofit op de Polo 6R (persoonlijk vind ik het een van de gaafste mods). Verder allerlei andere electrische schakelingen op verzoek.

Voorbeeldje?
We beginnen met een rolletje draad
jkXGR74.jpg


2 stukjes draad voor een high en low beam voorziening
Rs88Y5o.jpg


voorzien van contactpunten (en uiteraard zijn alle kleuren vertegenwoordigd)
moXjoFB.jpg


seinen met groot licht dankzij @tl_buis
T1Ireu3.jpg


ideetje voor leuke dingen samen met @ciclo (developing fun ideas with my spanish friend)
m8BhwGB.jpg


een recente 'innovatie':
- geen knipperende LEDs op de xenon
- achterlichten aan bij DRL voor
MUBusyc.jpg



Enne, die keuken?

LZJIZOG.jpg


Dit is mijn hobby kamertje (3x4 meter).
Soldeerbout, materiaal, water voor bij brandwonden, uitzicht op de bergen (helaas niet in het donker).
Verder een boel tape en ander gereedschap. Binnenkort eens bij ikea naar een kast zoeken.

Als het goed is liggen de camera adapter voor @crosspoloTSI en de 6R naar 6C achterlicht adapters van @sambir er ook ergens tussen :)

Ander klein projectje is een haaievin zonder stokje met FM/AM, GPS, DAB, telefonie in 1.
 
Goed bezig!
En leuk initiatief dit topic. Ik zal eens een kijkje in mijn keuken/mega schuur geven..

Nog voordat ik de lampen heb, wil graag de kabels bestellen met de volgende opties;
- altijd fel LED,
- achterlichten aan bij DRL's,
- grootlicht seinen,
- geen foutmelding,
- mocht je nog meer innovaties hebben..
En dat voor een Bluemotion 1.2TDI uit 2010.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!