eddyfr :: 2013 Volkswagen Polo R WRC street edition

Weer pakskes uitpakken Big Grin

BHc.jpg

zHc.jpg
 
Mag ik dan met je wrc velgen rondrijden? Stick Out Tongue

Het ding is dat ik de WRC op elk tijdstip terug origineel moet kunnen maken. Dus ga ik helaas geen originele onderdelen verkopen. Ook voor de keuring kijken ze naar de originele banden etc... Zowieso moet ik de originele remklauwen dan terug monteren en dan liefst met de orginele velgen.

Wss ga ik voor 17" zwarte ultraleggera's met 215/40 goodyear eagles van de cupra velgen. Afwijking is minimaal, maar staat volgens mij niet op het COC. Als de taroxxen achter de cupra velgen hangen, kan ik ineens gaan passen bij de velgenboer.
 
Exploded_view_labels_snagit.jpg

DJc.jpg


Supereasy om te monteren. Originele O-ringen gebruiken, beetje olie op de piston, vastdraaien en klaar. Morgen de remmen en IC, het zwaardere werk dus Stick Out Tongue
Ultraleggera's zijn besteld, had men zinnen er eigelijk al opgezet. Zag ook mooie momo's en sparco velgen (spaken zoals edition 35) die iets goedkoper waren maar dan toch voor OZ gegaan. Zijn een pak lichter en heb 18" et 35 versie gepast met de remmen => een goei 2cm over.
 
ik hoop voor u dat er niemand op u rijd, dus wees maar voorzichtig op de baan en zie altijd waar je staat! want je steek al veel geld in je auto, en als er iets aan is doet garage en verzekering sowieso moeilijk omdat het geen originele stukken zijn, voorbeeld bij mij deden ze al moeilijk omdat ze die stickers niet terug vinden --"

Maar toch weeral mooie update :eek:
 
ik hoop voor u dat er niemand op u rijd, dus wees maar voorzichtig op de baan en zie altijd waar je staat! want je steek al veel geld in je auto, en als er iets aan is doet garage en verzekering sowieso moeilijk omdat het geen originele stukken zijn, voorbeeld bij mij deden ze al moeilijk omdat ze die stickers niet terug vinden --"

Maar toch weeral mooie update :eek:

Ik begrijp wat je wilt zeggen en besef maar al te goed dat er altijd iets kan gebeuren, maar zo mag je niet denken. Ik ken iemand met focus rs500 en die durft er niet mee buiten komen. Schrik om iets mee te maken en staat daar dan gewoon te blinken in de garage, maar dan heb je er ook niet veel aan eh. Je moet er van genieten en ook van de upgrades zolang je kunt.

Vreemd dat ze moeilijk doen over die stickers, terwijl jou wagen gewoon volledig origineel is. Desnoods stickers er gewoon af eh en enkel nog die op de motorkap laten zitten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!