eddyfr :: 2013 Volkswagen Polo R WRC street edition

VW Polo 6R WRC Bull-X exhaust Downpipe made by HG-Motorsport - YouTube

HGMotorsport kan ook eentje maken zonder kat, maar gaat volgens mij niet echt klinken met de originele cat-back. Even mailtje naar milltek sturen dat ze wat moeten voortmaken met hun development Big Grin

Dit is trouwens hun volledige lijn (denk ik) voor de polo 6r gti:

Bull-X Exhaust Klappen Abgasanlage Polo 6R GTI WRC Line - YouTube
Bull-X is zeker gaaf. Echt een mooi (en hard) geluid. Vooral die Klappen Abgasanlage is erg vet. Die heeft een elektronische klep. Met de klep gesloten heb je dus een beschaafd geluid. Zet je echter de klep open dan krijg je het geluid van een open uitlaatsysteem.

Ben erg benieuwd hoe hij gaat klinken! Kan niet wachten.

Ik kwam dit ook nog wat leuke dingen tegen trouwens:

VW Polo V Tuning - 2,0 TSI 162 kW (220hp) Front R WRC

MTM tuning voor de WRC Street :lol:

Willkommen bei B&B Automobiltechnik - Tuning made in Germany
Uitlaatsysteem van B&B (die hebben de Polo R WRC Street getuned tot 362PK)

[youtube]gILtEudAsQI[/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Andere uitlaat, intercooler en langs JD Engineering, voor de rest niks aan doen. Supergaaf en uniek wagentje.

Wel blauwe brembo's!
64295190.jpg
 
keihard !! :mrgreen: 1 dag een garage en gelijk 30 reactie's
en precies een mooie rond getal "1400" erg mooi. Jammer dat er over de WRC hier in Nederland zoveel belasting betaald moet worden :cry: *snik*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaloers ben ik zeker! Maar of ik het zelf zou aanschaffen, dat weet ik niet. Teveel power voor alleen 2 wielen.

Verder, heb je wel gedacht aan beveiliging? Bearlock, etc. Deze zal zeer geliefd worden bij onze grote vrienden, de dieven.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!