Echelon :: 2011 Volkswagen Polo

Hallo Polo liefhebbers,

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Steven en kom uit het Noord-Brabantse dorp Oudenbosch.
Sinds 1 week ben ik eigenaar van een zwarte Polo Bluemotion Comfortline van 2011.
Hiervoor heb ik verschillende Golfjes en een Ibiza gereden. In hart en nieren een VAG rijder :)
Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken van deze heerlijke zuinige auto maar zullen snel volgen. Ook zal ik de rest van mijn garage aanvullen. Ik hoop dat ik jullie bij sommige dingen te kunnen ondersteunen en van jullie te leren.
 
Welkom hier!

Heb je nog plannen met de Polo?

Dank je Starsky

Ik heb nog plannen voor de polo. Dat zijn :
JD upgrade naar 100pk (mee bezig)
DAB+ antenne monteren
17 of 18 inch OEM velgen met 5x100 steek of met adapter naar 5x112
afhankelijk hoe het met de velgen uitkomt misschien verlaging
Highline grill met bluemotion logo en highline ondergrill
als ik voor een leuke prijs een leder/alcantara interieur vind met deurpanelen dan komt dat er misschien ook nog in
Active subwoofer erin (heb hem al alleen nog monteren)
Automatische verlichting (zoals hier beschreven UK-POLOS.NET ? View topic - VW POLO 6R. WIRING AUTO LIGHTS. Coming/leaving home. OEM. )
en verder even kijken wat er op me pad komt :)
 
Wat ik wel een leuke oem velg vind voor onder de polo is deze alleen moet ik dan een steek adapter ertussen plaatsen :)
3AA601025G-315.jpg

Of iets wat in die buurt komt van style
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!