eBay

Valt zo geen zinnig woord over te zeggen...

Ook in DE kan je leuk gebruikt spul kopen, of kromme velgen met verborgen gebreken.
Check de feedback van de verkoper en haal ze indien mogelijk zelf op zodat je ziet wat je koopt.

(dan kan het prima, heb zelf 2 jaar een superkoop gedaan met velgen in DE)
 
Zeker via een bedrijf lijkt me dat geen probleem. En gewoon betalen via PayPal.
Maar wat zou de reden zijn om ze daar te kopen? Houd rekening dat er flinke verzendkosten bijkomen.
En montage/balanceren van 4 banden kost je ook nog eens minimaal €50,-.
Zou voor een complete set gaan, zolang ze maar een donkere kleur hebben voor je witte Polo..
 
Het lijkt wel of de prijzen daarop goedkoper zijn en ik heb al donkere velgen voor de zomer en ik dacht voor de winter kan het juist wel zilvergrijs zijn dan heb je steeds een hele andere auto met een wissel!
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
Het is en blijft een risico uit het buitenland. Zeker 2de hands. Mijn velgen had ik ook via internet besteld maar bleken toch niet helemaal zoals deze online stonden ( krom). Dus ik zeg nieuw geen probleem. 2de hands een gokje
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!