Duurtest Polo

Lees ik daar nou een min puntje voor de airco?

Ik hoop dat er snel een aanpassing gaat komen voor de airco want deze vind ik niet naar behoren werken.
Ik moet altijd de verwarming op de voorruit aan laten staan anders beslaat deze. En met deze kou krijg ik de auto gewoon niet op een aangename temperatuur.
Wachten op zijn eerste beurt of toch maar eens eerder langs de dealer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Lees ik daar nou een min puntje voor de airco?

Ik hoop dat er snel een aanpassing gaat komen voor de airco want deze vind ik niet naar behoren werken.
Ik moet altijd de verwarming op de voorruit aan laten staan anders beslaat deze. En met deze kou krijg ik de auto gewoon niet op een aangename temperatuur.
Wachten op zijn eerste beurt of toch maar eens eerder langs de dealer?
vochtvreter in de auto houden anders?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dat zou niet moeten met een auto van 2019. In mijn A3 cabrio krijg ik de auto binnen beter op temperatuur en geen last van beslagen ramen.
Zou dat eerder bij de cabrio verwachten dan bij de Polo.

ik heb het nu ook hoor (erg beslagen ruiten), maarja nu ook veel meer mogelijkheden voor vocht in de auto dan in de zomer..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik vind dat ook al een stuk erger bij de 6R hoor. Bij de 6N nooit last van gehad, bij de 6R werkt de airco meer als een ontwasemer dan als een airco. Zal ook de reden zijn waarom die op de "voorruitstand" automatisch aangaat. Rubbers zijn schoon, interieurfilter is schoon net zoals de luchtkanalen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Lees ik daar nou een min puntje voor de airco?

Ik hoop dat er snel een aanpassing gaat komen voor de airco want deze vind ik niet naar behoren werken.
Ik moet altijd de verwarming op de voorruit aan laten staan anders beslaat deze. En met deze kou krijg ik de auto gewoon niet op een aangename temperatuur.
Wachten op zijn eerste beurt of toch maar eens eerder langs de dealer?
Als de beurt lang op zich laat wachten zou ik eerder langs gaan. Ik heb nergens last van en de auto is bij mij redelijk snel op temperatuur. Beslagen ramen trekken ook snel weg
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
De airco van mijn 6R werkt eigenlijk prima! Ook met 30°c of meer is het binnen 5 minuten stationair draaien op de parkeerplaats van binnen best goed te doen!

Kacheltje duurt even voordat hij warm is. Misschien komt het doordat ik hem elke dag warm rijdt op een 80 weg, in plaats van direct op de snelweg planken. Maar als hij eenmaal warm is... :eek:

Alleen nu 's ochtends duurt het ff voordat de voorruit ontwazemd is. Maar lees dat meer mensen daar last van hebben?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Ook hier last van beslagen voorruit, gaat wel snel weer weg dus dat scheelt, maar inderdaad: ik heb hem ook altijd tussen de ventilatieroosters en voorruitverwarming omdat de ruit anders (langzaam) begint te beslaan.
 
Volkswagen  X  X 
Ik vind dat ook al een stuk erger bij de 6R hoor. Bij de 6N nooit last van gehad, bij de 6R werkt de airco meer als een ontwasemer dan als een airco. Zal ook de reden zijn waarom die op de "voorruitstand" automatisch aangaat. Rubbers zijn schoon, interieurfilter is schoon net zoals de luchtkanalen.
Viel mij in het begin ook op dat de climate de focus op de voorruit legt. Heb echter geen last van beslaande ruit en over het algemeen wordt het wel de gewenste temperatuur.
 
Wat versta je onder het niet op temperatuur krijgen van de auto dan? mijne doet het prima hoor.
Gebruik de airco geen eens met dit weer, af en toe wil het wel eens iets vochtig worden als het regent en ik met wat regen op mn jas in stap.
verder geen problemen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!