Drl in led of xenon look

hallo, ff vraagje.
Ik wil in mijn polo 6c de lampjes van de drl vervangen in led of xenonlook van philips.
Ik heb mijn h7 lampjes vervangen in die philips lampjes en dat geeft een mooi effect.
Weet iemand hoe je die lampjes van de drl vervangt en welke erin zitten, en is het mss mogelijk om de frontjes of zo los te halen

bvd Leon :)
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Frontje eraf peuteren, 2 schroefjes losmaken, lamp-unit eruit halen, lampjes vervangen, lamp unit erin, 2 schroefjes vastmaken, frontjes erin frommelen. En hopen dat 't werkt Stick Out Tongue

Let wel op dat je met LED soms even de foutmelding voor kapotte lampen uit moet zetten. De boordcomputer van de 6R is echt een zeurzak daarover, hoop dat de 6C wat sympathieker is.
 
Je moet het stuk bumper naar je toetrekken.. Zo stevig zitten die dingen niet vast..

Als je dat hebt gedaan, 2 schroefjes losmaken en de lamp een beetje drukken en trekken, want een paar klipjes houden hem vast..

Is piece of a cake..
En de type lamp is een T20..
Heb samen met pipo dit bij zijn 6C gedaan en het lukte aardig.. En hij heeft led lampjes gebruikt en kreeg geen foutmelding..

Succes met de klus..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!