Dringend vraagje! interieur trekt vacuüm?

H11

Bekend lid
559
1
128
57
Sinds gisteren als ik de ventilatie aan zet, gaat mijn raam(bestuurderskant) het laatste stukje dicht met een harde bonk alsof die op het einde net niet in de sponning past.

Ook gaan mijn oren lichtjes waarneembaar pijn doen, ik merk ook tijdens het rijden dan dat er heel duidelijk lucht ontsnapt of binnenkomt vanuit mijn deurrubber en dan bedoel ik meer dan het reguliere windgeruis.

Als ik de airco of recirculatie gebruik is er niks aan de hand. Het lijkt alsof de auto van binnen uit vacuüm trekt oid?

Ik heb morgen een lange rit naar het buitenland ivm het overlijden van een familielid en wil niet voor verassingen komen te staan. Hoop dat iemand de gouden tip voor me heeft!

Vergeten te vermelden, ik heb mijn wielkasten achter het tapijt in de kofferbak wel geïsoleerd met noppenschuim, maar geen gaten afgedicht oid. Zou dit er mee te maken kunnen hebben?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
ik sluit mij aan bij Iichel, voor lange termijn maar eens goed kijken naar je deur/raam rubber. Kans ik dat deze niet helemaal jovel afsluit omdat het rubber defect is of het raamframe krom naar buiten staat. Dat laatste is op te lossen dmv het plaatsen van je knie tegen het deurpaneel en vervolgens met 2 handen trekken aan het raamframe. Niet te hard, dan knikt ie, lichtjes buigen is voldoende. Heb t vaker mee gemaakt dat, als de ANWB of dergelijke, de auto open maken omdat de sleutel er nog in zit, het raamframe niet helemaal word terug gebogen. Voor je dit doet, eerst bij beide deuren kijken of ze helemaal afsluiten of dat 1 afwijkend meer naar buiten staat. is dit niet het geval, dan ook niet beginnen met buigen ;)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: H11
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!