Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White
Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White

Dragonzzz :: 2014 Volkswagen Polo GP (6c)

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6c 1.2 TSI
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
2014
Eergister een setje R-Line uitlaatsierstukje (6R0 253 825) besteld en vandaag binnen gekregen!
Heb wel de Skoda versie, maar ze zijn technisch gelijk. Enige verschil is het logo en nummertje. Op deze staat een Skoda logo en nummer is 5L0 253 825 ipv 6R0 253 825 (hij is officieel voor de Skoda Yeti).

Foto's:

20140723_122748.jpg


20140723_123626.jpg


20140723_123643.jpg


Vanavond even onder mijn auto knallen.

Heb 1tje over maar die staat al voor CrossPolo2014 gereserveerd Big Grin

Thanxss! Effe wat afspreken he! Hahahahah
 
Weet je dat heel zeker? Ik heb nu het beeld voor me van de sierstukken zoals ik ze zelf heb, maar die klemmetjes worden platgedrukt bij het opzetten waardoor hij super strak vast zit na montage. Dus in hoeverre is de diameter niet goed?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Volgens mij klopt dat gewoon, maar om het te klemmen moet je flink wat kracht zetten. Die klemmetjes "krassen" echt in je uitlaat en komt zo goed vast te zitten.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Instructie.jpg


Waarom spreekt de handleiding over 2 mannen dit werk doen !? Gaan ze er bij voorbaat al van uit dat vrouwen dit niet kunnen :wink:

maar kun je deze Yeti pijpjes ook gebruiken op de uitlaad van een bleu GT ? en wat kosten deze pijpjes ?
 
Waarom spreekt de handleiding over 2 mannen dit werk doen !? Gaan ze er bij voorbaat al van uit dat vrouwen dit niet kunnen :wink:

maar kun je deze Yeti pijpjes ook gebruiken op de uitlaad van een bleu GT ? en wat kosten deze pijpjes ?
Haha, het is heel zwaar hoor, hout vasthouden en ertegenaan rammen.

Weet niet, maar deze zijn officieel ook voor de Polo R-Line, Golf 7 enz. Had ze hier gehaald:
VW Golf 6, 7 - uitlaatsierstuk 1.2 tsi 1.4 1.6 tdi 2.0

Ze zijn nu in de aanbieding, 30 euro ex verzendkosten voor een setje. Incl verzendkosten kwam ik op 37,55 oid.
 
Als ik op de skoda forum lees plaatsen ze deze ook op de yeti 1.2tsi
Daar drukken ze hem er op (heel erg moeilijk) met een hamer er op blokje hout er tussen. Schijn te kloppen dat hij er moeilijk op gaat.
 
Ik heb ze er met de hand op gezet maar het wat waarschijnlijk makelijker geweest met een blokje hout en een hamer ja Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik probeerde gister al beetje door te duwen. Maar was bang dat ik uitlaat ging beschadigen. Die zit toch wel stevig vast?
Doorduwen is geen probleem, maar de uiteinden van de klemmetjes (soort van 2 tandjes) krassen inderdaad wel over de uitlaat. De sierstukken komen echt stevig vast te zitten dus let er ook op dat je ze al grotendeels goed gedraaid erop zet (weet niet of je afgeschuind sierstuk hebt vandaar).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Doorduwen is geen probleem, maar de uiteinden van de klemmetjes (soort van 2 tandjes) krassen inderdaad wel over de uitlaat. De sierstukken komen echt stevig vast te zitten dus let er ook op dat je ze al grotendeels goed gedraaid erop zet (weet niet of je afgeschuind sierstuk hebt vandaar).
Ze zijn inderdaad schuin. Thanks voor de tip, zaterdag even proberen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!