draagarmrubbers vervangen

Yannick

Actief lid
beste leden,

ik heb een vraagje over de draagarmrubbers.
ik wil ze eigenlijk gaan vervangen ivm met het gekraak over de drempels..
nu wil ik weten of het veel werk is en of iemand een how-to heeft of iets dergelijks?

Gr yannick

Volkswagen  Golf 7 R line 
Ja dat is veel werk, en nee daar is geen howto van want dat lukt je thuis op de oprit nooit.

oo oke, nja ik beschik wel over een grote garage met vlakke betonnen ondervloer maarja.
wat gaat het denkje kosten als ik het bij de dealer laat doen?

Dit werk kun je het beste op een 2 kolommer doen, hang alles vrij. Maar als het tegen zit duurt het een paar uur. Zorg ook dat je een lange bok hebt om te steunen. Als je 2 rechter handen hebt is het goed te doen.

Iemand die ze voor me kan vervangen en welke moet ik dan bestellen?
Ik hoor graag een prijs via PB.

Grtz

ik ben ook wel benieuwd wat je moet bestellen.
mijne kraken soms ook..
want om hoeveel rubbers gaat het bij de voorophanging?
zoals ik kan zien op polo9n.info alleen die grote.
gelukkig heb ik wel het spul om het zelf te doen.

Gewoon silicone spray op spuiten gaat het over dat kraken Alle rubbers bij de voorophanging goed spuiten ben je er zo van af. Komt omdat ze te droog zijn

bij mij kraakt het bij het remmen tot stilstand en idd ook drempels neem aan dat het dan ook de draagarmrubbers zijn ? ik had ook ergens gelezen dat je ze kan vervagen voor die van een audi a2 dat die beter zijn oid. maar ik ga ze eerst ook even inspuiten ben net terug van een weekendje belgie en de wegen daar zijn echt slecht nu kraakt hij nog meer ! :roll:

klopt, dat kan ook (heb ik gelezen) maar deze zijn ook beter als de OEM producten. Deze zitten namelijk op 4 plaatsen vast, en de originele op 2.

ja begin toch zelf ook te twijfelen tussen die van moog of die van een a2.
ik had ooit ergens gelezen dat ze origineel voor een a2 40 euro per stuk kosten.(bron nergens te vinden natuurlijk)
dan heb je ook nog het prijsvoordeel.

Heb je ze goed ingespoten je moet na het spuiten een rondje rijden dat het goed in trekt. Heeft bij
Mij tot nu toe geholpen

voor 18 euro heb je 2 nieuwe (en nog wat arbeitsuren), daar ga ik echt niet elke dag voor onder mijn auto kruipen om wat piepen tegen te gaan

iemand van het forum die ze kan vervangen in zuid holland of goed(koop) adresje :roll: ?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!