draagarmrubbers vervangen

beste leden,

ik heb een vraagje over de draagarmrubbers.
ik wil ze eigenlijk gaan vervangen ivm met het gekraak over de drempels..
nu wil ik weten of het veel werk is en of iemand een how-to heeft of iets dergelijks?

Gr yannick
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
oo oke, nja ik beschik wel over een grote garage met vlakke betonnen ondervloer maarja.
wat gaat het denkje kosten als ik het bij de dealer laat doen?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Dit werk kun je het beste op een 2 kolommer doen, hang alles vrij. Maar als het tegen zit duurt het een paar uur. Zorg ook dat je een lange bok hebt om te steunen. Als je 2 rechter handen hebt is het goed te doen.
 
ik ben ook wel benieuwd wat je moet bestellen.
mijne kraken soms ook..
want om hoeveel rubbers gaat het bij de voorophanging?
zoals ik kan zien op polo9n.info alleen die grote.
gelukkig heb ik wel het spul om het zelf te doen.
 
bij mij kraakt het bij het remmen tot stilstand en idd ook drempels neem aan dat het dan ook de draagarmrubbers zijn ? ik had ook ergens gelezen dat je ze kan vervagen voor die van een audi a2 dat die beter zijn oid. maar ik ga ze eerst ook even inspuiten ben net terug van een weekendje belgie en de wegen daar zijn echt slecht nu kraakt hij nog meer ! :roll:
 
ja begin toch zelf ook te twijfelen tussen die van moog of die van een a2.
ik had ooit ergens gelezen dat ze origineel voor een a2 40 euro per stuk kosten.(bron nergens te vinden natuurlijk)
dan heb je ook nog het prijsvoordeel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!