Draadloze oplader achteraf inbouwen

Ik zat eens te kijken op internet voor om een draadloze oplader achteraf in te bouwen deze komt dan in het voorste vak achter de bekerhouders in het middenconsole. Is achteraf inbouwen van dit te doen, en zo ja heeft die alleen dan 12v nodig om te werken of is er meer nodig weet iemand dat?

Bijlagen

• Screenshot_20250522_194014_Chrome.jpg
    Screenshot_20250522_194014_Chrome.jpg
    160.5 KB · Weergaven: 27
  • Screenshot_20250522_194025_Chrome.jpg
    Screenshot_20250522_194025_Chrome.jpg
    115.9 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  6c gti 
Oh ik zie het nu pas de oplader die jij stuurde is voor een polo aw, ik heb polo 6c uit 2016 dus die ik zag, was dan wel goed. Aleen je moet even het hele middenconsole eruit halen omdat ik geen gat bij dat bakje achter de bekerhouder heb en is achteraf inbouwen niet te doen. Ik moet dus een heel nieuw middenconsole hebben en dan iets van 4 draden verbinden van de oplader wat me te moeilijk lijkt alleemaal. bedankt voor het antwoorden.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  6c gti 
Zoals ik al eerder gezegd heb, dat ding wat jij stuurde is geen oplader maar een antenne versterker. Die laadt je telefoon niet op. Er bestaat geen "officiele" draadloze oplader voor een 6C, dat is nooit geleverd. Dat moet je zelf gaan knutselen. Ik heb dat klepje genomen en de Golf 7/AW oplader erachter gemonteeerd, werkt prima.

Ik heb destijds gewoon een gat in mn middenconsole gezaagd waar het in paste, was even hobbyen maar wel leuk.

Laatst bewerkt:
Oh ik zie het nu pas de oplader die jij stuurde is voor een polo aw, ik heb polo 6c uit 2016 dus die ik zag, was dan wel goed. Aleen je moet even het hele middenconsole eruit halen omdat ik geen gat bij dat bakje achter de bekerhouder heb en is achteraf inbouwen niet te doen. Ik moet dus een heel nieuw middenconsole hebben en dan iets van 4 draden verbinden van de oplader wat me te moeilijk lijkt alleemaal. bedankt voor het antwoorden.
Met kabeltje werkt nog altijd het beste ;)

Volkswagen  Polo 6C 2017 | Golf 3 1994 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!