Draadloze Apple/Android CarPlay

Ik heb een dongel van @dov. Werk perfect. Al is het een tikkeltje langzamer dan bedraad.
Ik moet wel zeggen dat ik t weinig gebruik omdat je telefoon heul snel leeg gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Ik heb sinds kort Carsify en werkt tot nu toe prima.
Bij gebruik van kabel had ik altijd last van een wegvallende connectie, nu duurt het opstarten iets langer, maar lijkt het veel stabieler te werken.

Ik gebruik voornamelijk Spotify en Flitsmeister

Overigens heb ik er nog niet heel veel mee gereden ivm thuiswerken, maar vooralsnog vind ik het een verbetering.
 
Zijn 2 verschillende systemen, het is of Apple Carplay of Android Auto. Neem aan dat je Apple Carplay bedoelt voor je Iphone?
Zelf heb ik Android Auto Wireless, werkt razendsnel met mijn Pixel 6. Ik ontgrendel de auto en er is al verbinding. Contact aan en Android Auto speelt al spotify af en Google Maps zie ik op mijn scherm.
Voor lange trips gebruik ik wel de kabel ivm batterij verbruik van mijn telefoon.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb bedraad Apple Carplay in mijn Polo uit 2019. Begrijp ik het nou goed dat er een mogelijkheid is om draadloos te gaan werken?

Voor Android klopt dat inderdaad, je hangt dan een kastje aan de USB-aansluiting van je auto, waarmee je telefoon via bluetooth/wifi verbinding maakt.

Ik ben niet zo op de hoogte van Apple spullen, maar ik kan met niet voorstellen dat zoiets er niet is voor Apple.
 
Ik heb bedraad Apple Carplay in mijn Polo uit 2019. Begrijp ik het nou goed dat er een mogelijkheid is om draadloos te gaan werken?
Ik gebruik al een jaartje CarlinKit. Met apple iphones.
Zoals anderen ook zeggen, voor korte stukjes is dat prima.
Voor langere stukken kan je beter je telefoon inpluggen.
Want het vreet stroom.
T werkt met bleutooth icm wifi, en dan ook nog je gps erbij.......
Start snel genoeg op om voor vertrek normaal gebruik ervan te maken.
En de Carlinkit is gewoon te updaten voor betere stabiliteit enz.
Fijn apparaatje.
Navigeren met je telefoon in je broekzak is ook niet je van het.
Het GPS signaal in de auto is op die plek niet al te best.

 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!