Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gebeld €345 all inclusive, dat lijkt er meer op bedankt.![]()
Roetfilter - Tunex
Roetfilter verwijderen wetgeving APK, Tunex roetfilter reinigen best getest, Duitslands beste methode snel en grondig.www.tunex.nl
Succes man!Gebeld €345 all inclusive, dat lijkt er meer op bedank.
Welke Polo rij je?Waar kan dit voor een schappelijke prijs?
Twee bedrijven gecontacteerd en hoorde bedragen van 500 en 650 euro. Kom op zeg
Hij rijd 1.6dWelke Polo rij je?
Heeft een gti een roetfilter?Ok want dat ding zit namelijk ook onder mijn Polo zo ver ik weet en die mag ook wel weg
Ook een benzine stoot roet deeltjes uit dus ja de meeste nieuwe auto's hebben dat ook om aan bepaalde normen te voldoenHeeft een gti een roetfilter?
Word steeds gekker he hahahahaHeeft een gti een roetfilter?
Ik heb twee jaar geleden ook bij tunex gedaan, dit ging opzich snel en zonder problemen.Gebeld €345 all inclusive, dat lijkt er meer op bedankt.
Als ik nu een downpipe eronder gooi is het alleen meer geluid? Dat hoeft voor mij niet per se.Ik heb twee jaar geleden ook bij tunex gedaan, dit ging opzich snel en zonder problemen.
Alleen halen ze wel je subframe los en daarna MOET de auto opnieuw uitgelijnd worden dus reken dit wel even mee bij de kosten.
Want hun lijnen hem niet voor je uit.
Als ik jou was zou ik een downpipe kopen, die zijn vaak wat goedkoper (mijne heb ik voor 200 euro van Duitse ebay)
Kwa performance maakt het niks uit, ik heb mijn auto gedyno'd met downpipe en roetfilter leeg door tunex, beide kwamen op 200pk+ uit.
Kwa geluid maakt het wel veel uit, een downpipe in combinatie met straight pipe klinkt erg lekker.
Downpipe is niet alleen voor het geluid, door de downpipe krijg je een betere flow naar je uitlaat. Dit resulteert in meer koppel en vermogen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.