DPF verwijderen/leeghalen

Gebeld €345 all inclusive, dat lijkt er meer op bedankt.
Ik heb twee jaar geleden ook bij tunex gedaan, dit ging opzich snel en zonder problemen.
Alleen halen ze wel je subframe los en daarna MOET de auto opnieuw uitgelijnd worden dus reken dit wel even mee bij de kosten.
Want hun lijnen hem niet voor je uit.
Als ik jou was zou ik een downpipe kopen, die zijn vaak wat goedkoper (mijne heb ik voor 200 euro van Duitse ebay)
Kwa performance maakt het niks uit, ik heb mijn auto gedyno'd met downpipe en roetfilter leeg door tunex, beide kwamen op 200pk+ uit.
Kwa geluid maakt het wel veel uit, een downpipe in combinatie met straight pipe klinkt erg lekker.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Ik heb twee jaar geleden ook bij tunex gedaan, dit ging opzich snel en zonder problemen.
Alleen halen ze wel je subframe los en daarna MOET de auto opnieuw uitgelijnd worden dus reken dit wel even mee bij de kosten.
Want hun lijnen hem niet voor je uit.
Als ik jou was zou ik een downpipe kopen, die zijn vaak wat goedkoper (mijne heb ik voor 200 euro van Duitse ebay)
Kwa performance maakt het niks uit, ik heb mijn auto gedyno'd met downpipe en roetfilter leeg door tunex, beide kwamen op 200pk+ uit.
Kwa geluid maakt het wel veel uit, een downpipe in combinatie met straight pipe klinkt erg lekker.
Als ik nu een downpipe eronder gooi is het alleen meer geluid? Dat hoeft voor mij niet per se. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Zolang je de einddemper behoudt verandert er niets voor je geluid.
Het is maar net waar je keuze ligt, ik wou later meer geluid omdat ik dit saai vond.
Dus toen heb ik alsnog maar een downpipe gemonteerd.

Downpipe is niet alleen voor het geluid, door de downpipe krijg je een betere flow naar je uitlaat. Dit resulteert in meer koppel en vermogen.

Ruiter91 heeft wel gelijk, maar bij mij was het minimaal, dan heb je het echt over 1 of 2 pk tegenover een leeg roetfilter.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!