Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is goed om te weten, bedankt! Weet je toevallig of het een Forge of een GFB is?
Ben benieeeeeeeeeuwd. Dan wil ik 'm ookBedankt voor je reactie.Op mijn vorige auto, Ibiza Cupra met ook een 1.8 20 vt motor, had ik ook een upgrade div en daar merkte ik ook een duidelijk verschil. In mijn huidige auto, Polo gti 6c, zit een andere motor en ik vraag me af of het gebruik van een upgrade div bij deze motoren ook zo merkbaar is. Als er weinig verschil is, dan laat ik de originele zitten.
Bedankt man! Ik ga nu op zoek naar een GFB DV+ die geschikt is voor de Polo GTI 6C. Ik heb al iets gevonden, maar de GTI 6C wordt in de beschrijving op de site niet specifiek genoemd. Mailtje gestuurd voor meer info. Nogmaals bedankt!Allebij de auto's een GFB Dv+
Deze heb ik inmiddels gevonden:Ben benieeeeeeeeeuwd. Dan wil ik 'm ook
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.