Diverse automatische hoogteregeling oem bi-xenon (6r)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik mijn Polo de deur uit heb gedaan vóór ik er aan toe kwam om de automatische hoogteregeling in te bouwen, heb ik hier e.e.a. van over, te weten:

6R0907357 Control module, inclusief connector en montagebeugel - Vraagprijs €45
6R0612405 Montagebeugel sensor (nieuw van dealer) - Vraagprijs €7,50
6R0941273B Hoogtesensor voor op de as (nieuw van dealer), inclusief connector - Vraagprijs €120
Deze onderdelen en een rol draad moet genoeg zijn om de automatische hoogtregeling van de OEM Bi-Xenon koplampen in te kunnen bouwen.

Link naar afbeeldingen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Zijn dit alle onderdelen (behalve de kabelboom) om ook de aLWR functionerend te krijgen in een Polo waar achteraf Bi-Xenon is ingebouwd? Dus niet OEM? Zit er een handleiding bij?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Niet verplicht voor de APK, maar lijkt mij een mooie update.. ook voor de veiligheid van andere weggebruikers. Moet je hier nog een bepaalde BCM voor hebben of werkt m'n crappy 087 BCM ook prima? Stick Out Tongue
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!