Distributiesnaar vervangen bij importauto

Hi, ik heb inmiddels al 130.000 km op de teller staan en voor zover ik weet hoor je de distributiesnaar pas bij 200.000 of 210.000 km te vervangen, maar hoe gaan de mensen hiermee om als je een importauto hebt? Loop je veel risico? Kan je nog een beetje een idee krijgen of er met de teller gerommeld is? Speelt dit probleem van terugdraaien min of meer bij alle auto’s over de gehele linie of meer bij een bepaald type(oudere vs nieuwere modellen, goedkopere vs duurdere modellen etc.) wat is wijsheid? Graag ervaringen van mensen met een importauto.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Hoo, ik lees importauto, ja moet vast een ex-schade auto zijn waarbij de kmstand met meer dan een ton terug gedraaid is. Ik adviseer je importauto in te leveren bij de sloop en een NL auto te kopen omdat een importauto echt niet kan!
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal, Vwfgh en VM407
Hoo, ik lees importauto, ja moet vast een ex-schade auto zijn waarbij de kmstand met meer dan een ton terug gedraaid is. Ik adviseer je importauto in te leveren bij de sloop en een NL auto te kopen omdat een importauto echt niet kan!

wat praat jij dan ?

als de boekjes erbij zitten moet het geen probleem zijn kun je alles terug vinden ook zitten er vaak facturen bij waar km stand op staat

mijne komt uit belgie was toen nieuw door pon ingevoerd omdat de polo met de opties die ik heb hier niet was in belgie stond er nog een bij de dealer

import is niet altijd slecht
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
wat praat jij dan ?

als de boekjes erbij zitten moet het geen probleem zijn kun je alles terug vinden ook zitten er vaak facturen bij waar km stand op staat

mijne komt uit belgie was toen nieuw door pon ingevoerd omdat de polo met de opties die ik heb hier niet was in belgie stond er nog een bij de dealer

import is niet altijd slecht
Franky relax dov bedoelt dit natuurlijk sarcastisch
 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Import is bijna altijd slecht. Leveren bij eventuele inruil veel minder op. Als je import met boekjes en facturen hebt zeg ik doen! Maar veel worden er terug gedraaid. En importeer je m zelf weet je wat je koopt. Maar koop je er een die 4 maanden in Nederland is en ze verkopen m met het verhaal # wegens wat dat ook# weet je al hoe laat het is.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Import is bijna altijd slecht. Leveren bij eventuele inruil veel minder op. Als je import met boekjes en facturen hebt zeg ik doen! Maar veel worden er terug gedraaid. En importeer je m zelf weet je wat je koopt. Maar koop je er een die 4 maanden in Nederland is en ze verkopen m met het verhaal # wegens wat dat ook# weet je al hoe laat het is.
Import bijna altijd slecht? Zucht....
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Import is bijna altijd slecht. Leveren bij eventuele inruil veel minder op. Als je import met boekjes en facturen hebt zeg ik doen! Maar veel worden er terug gedraaid. En importeer je m zelf weet je wat je koopt. Maar koop je er een die 4 maanden in Nederland is en ze verkopen m met het verhaal # wegens wat dat ook# weet je al hoe laat het is.

:mrgreen: laat ik nou net automonteur zijn laat ik nou net wel eens met export auto,s in aanraking komen

wat je zegt klopt papieren en facturen erbij is betrouwbaarder

maar weet je hoeveel er aan nl auto,s geklooid word ?

zegt niks import of niet
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: jimendes
:mrgreen: laat ik nou net automonteur zijn laat ik nou net wel eens met export auto,s in aanraking komen

wat je zegt klopt papieren en facturen erbij is betrouwbaarder

maar weet je hoeveel er aan nl auto,s geklooid word ?

zegt niks import of niet
Eindelijk eens een normale reactie. En niet iemand die alles overneemt van wat op internet staat.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Lekker makkelijk om steeds negatief te praten over duitse import Volkswagens,vaak hebben die een betere onderhoudshistorie in het boekje dan de NL auto.

Alleen al op dit forum lopen al veel doe-het-zelvers en wannabee monteurs:eek:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en VM407
Lekker makkelijk om steeds negatief te praten over duitse import Volkswagens,vaak hebben die een betere onderhoudshistorie in het boekje dan de NL auto.

Alleen al op dit forum lopen al veel doe-het-zelvers en wannabee monteurs:eek:

jup niet alleen hier hoor

ik heb geen verstand van huizen bouwen of taart bakken dus ga daar ook niet over babbelen
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
ik heb zelf ook een importauto. reactie hierboven was natuurlijk sarcastisch.. ik kreeg meer facturen met mijn auto dan dat ik ooit gehad heb voor oudere auto's.. scheelt ook dat het een wagen was van een fabrieksmedewerker
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
Waarom moet er altijd zo gehapt worden indien iemand een vraag steld mbt import autos?

Een import auto is ook nog steeds een auto, niet meer niet minder.
Indien je compleet geen history van de auto heb en je twijfelt aan de kilometer stand, kan je altijd even langs de dealer.
Hun gooien hem even door het systeem heen en indien er niets raars uit komt, zal de auto grotedeels kloppen.
Dit werkt alleen indien de auto bij de dealer is geweest.

Twijfel je aan alles.. dan kan je beter voor safe gaan en vervangen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!