Dimbare binnenspiegel

Ik heb nu een paar dagen mijn Volkswagen polo aw 2018 in bezit en irriteer mij eraan dat er geen dimbare binnenspiegel in zit.

Ik heb al een dimbare spiegel gevonden alleen hier zit een 8 stekker verbinding op. Van de 8 pinnen zijn 4 aanwezig

Heeft iemand een schema , waar deze aangesloten moeten worden

Kwam zelf al op het volgende

Pin1: plus zekeringkast
Pin2: massa
Pin3: achteruit
Pin6: binnenverlichting

Klopt dit?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 tsi 
Ik heb nu een paar dagen mijn Volkswagen polo aw 2018 in bezit en irriteer mij eraan dat er geen dimbare binnenspiegel in zit.

Ik heb al een dimbare spiegel gevonden alleen hier zit een 8 stekker verbinding op. Van de 8 pinnen zijn 4 aanwezig

Heeft iemand een schema , waar deze aangesloten moeten worden

Kwam zelf al op het volgende

Pin1: plus zekeringkast
Pin2: massa
Pin3: achteruit
Pin6: binnenverlichting

Klopt dit?

Alvast bedankt
Ik heb hem verleden week ingebouwd, heb alleen pin 6 niet aangesloten. werkt goed!
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Geheel of topic, maar ik zou graag de geheel borderless binnenspiegel willen hebben. Volgens mij komt die uit de Passat of de Touran uit mijn hoofd. Is dat ook gewoon plug en play?
Artikelnummer: 3G0857511AC
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Geheel of topic, maar ik zou graag de geheel borderless binnenspiegel willen hebben. Volgens mij komt die uit de Passat of de Touran uit mijn hoofd. Is dat ook gewoon plug en play?
Artikelnummer: 3G0857511AC
Als ik de aansluitingen van beide spiegels vergelijk, lijkt mij dat geen plug and play.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Bij de 9N3 was het de zwart/blauwe kabel op de BCM.
Als je erbij kunt kan je natuurlijk meten of er stroom op komt bij inschakelen achteruitversnelling.

De omslachtige manier is een kabeltje trekken over de hemel heen naar je achterlichten.
Deze kabel is trouwens enkel voor het uitschakelen van de dimming als je achteruit rijdt.
 
ik wil mijn binnenspiegel ook veranderen voor een dimbare. Hoe heb jij de aanwezige kabels aangepast zodat het past op de dimbare spiegel?

zie foto voor wat er nu achter de spiegel zit.
 

Bijlagen

  • IMG_8268.jpeg
    IMG_8268.jpeg
    1,021.3 KB · Weergaven: 6
Volkswagen  Polo aw1 2018 highline  1.0 TSI 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!