dilemma, wat is mooier.

Ik heb de rode bovengrille en de rode ondergrille inmiddels al een tijdje geleden verkocht en heb nu dus alles omgeruild voor chrome. Wel heb ik afgelopen weekend de originele BM bovengrille weer gemonteerd omdat het buiten kouder wordt. De highline grille wordt voorlopig netjes opgeborgen en komt ongeveer begin April weer in beeld. :lol:
Ik heb afgelopen Zaterdag en Zondag mijn Polo een grote schoonmaakbeurt gegeven (5 stappenplan met Poorboys World spulletjes). Veel werk en plezier aan gehad, ik was gistermiddag rond een uur of zes helemaal klaar en de Polo zag er uit om door een ringetje te halen. Vanmorgen moest ik er weer mee de weg op en toen ik weer thuis was zag je er helemaal niets van terug, :cry: :cry: :cry: zo smerig is hij alweer, zonde. Binnenkort maar weer wassen. :) ;)
 
ja das mooi klote he soms heb ik me wagen gewassen en dan gaat het gieten :evil:
tegenwoordig doe ik minder die 5 stappen plan meer...heb daar gewoonweg geen zin meer in om 5-6 uur te gaan wassen en waxen etc...

Het kan wel weer een keer vind ik...gezien de winter erg koud is...
kan die wel weer een bescherm laagje gebruiken
 
Gelukkig zit er een goeie waxlaag op zodat ik die viezigheid er zo weer af kan spuiten. Ach en zo erg vind ik het niet hoor om m'n auto te wassen, ik doe het graag. :cool: :cool: :cool:

KYC, ik ben van plan om m'n Polo twee keer per jaar zo'n 5 stappenplan beurt te geven, één keer als de winterbanden eronder komen en één keer in April/Mei. Voor de rest één keer in de week wassen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!