dilemma, wat is mooier.

polofreak zei:
Hmmm toch zwart. Eenvoud en éénheid. Wat kost de pianolak grill?

hoezo, toch zwart, mooie hulp ben jij hoor. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik heb de keuze tussen chrome en rood en jij zegt zwart :? :? :? :twisted: :twisted: :twisted:
Waar dat chrome in zit is dus de hoogglans grille, maar ik kan de chromen strips er evt uithalen en de rode terugplaatsen.
Kosten van de grille zijn zo'n 90 euro zonder korting. Maar dat heb ik er niet voor betaald, ik kreeg dus wel een aardige korting ;) ;) ;)
 
Ik zou zeker voor rood gaan. Erg apart. Iedereen heeft of zwart of chrome.

Vind de midden gril persoonlijk minder mooi maar ondergrill is wel erg mooi.

Je kan wellicht een BM grill er op zetten is super mooi af fabriek ziet er erg snel uit en perfecte stroomlijn. Die open grillen zijn ook op de goedkope polo's te leveren vanaf 12000e.
 
Nou, ondanks het vele werk (en kosten) wat ik eraan heb gehad heb ik besloten om de rode boven en ondergrille in de verkoop te doen. Het rode is gespoten met originele VW lak, flashrood en voorzien van een transparante toplaag wat bestaat uit een twee componentenlak in hoogglans, krasvast. Totale kosten zoals de twee grillen er nu uitzien zo'n 260 a 270 euro. Wie er belangstelling voor heeft mag een serieus bod doen. Bedenk wel dat ze beide nog geen twee weken oud zijn, dus totaal kras en schadevrij. Echt in nieuwstaat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!