Dikke 6R Achterlichten

Inderdaad KYC,

Ik wil ze ook in het zwart :twisted:

Ik heb nu nog de standaard achterlichten en wilde al die zwarte gaan bestellen volgende maand.
Ik heb namelijk niet zoo veel vertrouwen in het folie erop plakken :roll:
 
Johan zei:
let wel op dat op die units geen "mistlampen" zitten he... afkeur bij apk dus ;)

bwa, maakt niet uit bij mij hoor, ik zet gewoon bij de keuring mijn orriginele lampen erin toch ^^ en de keuring is pas voor na 4 jaar, dus tijd genoeg haha

de mistlamp is dan gewoon rechts ? of hoe zit dat in mekaar ?
 
Maik zei:
mitchi3 zei:

Dat zijn de juiste, links gestuurd (mocht dat enig verschil maken) Echter nu is de vraag is het plaatje wat je ziet wel goed. Niet dat je ze thuis hebt en gwn een EU setje hebt


die schrik had ik dus ook, en ik heb deze mensen erover gemaild of dit echt de chinese koplampen waren, maar aangezien EMS de verzendingen doet voor hun alsook DHL btw. maar EMS is een Chinese verzendingsmaatschappij, dus ik denk wel degelijk dat deze koplampen legit zijn en van de Chinese polo komen.

gewoon afwachten op een mail terug van deze mensen ;)

Ik zal de mail ook hier posten dan.

Edit : zo te zien is het een eBay winkel, buitenom dat lijkt het me wel een goede winkel om zaken mee te doen, ze hebben ook filmpjes op youtube van bv een keyless entry systeem voor vw.. lijkt me ook wel interresant.
 
nah, ben ik niet zo fan van eerlijk gezegd..

Update : dacht er net aan dat ik een vriend heb die momenteel in China zit, heb hem even een berichtje gestuurd met de vraag of hij me geen chassisnummer kan regelen zodat ik de onderdelen kan bestellen hier in België. zodra ik dat heb kan ik eventueel wel de onderdelennrs posten :]
 
De Grill
9801133-1.jpg
Kost 55$


En de achterlichten 2 Paar!

80$


:mrgreen: :mrgreen:
 
Jah, tenzei je me ze echt kan regelen via India natuurlijk Enzolino ^^ ik wil ze gerust bestellen via Vaglink, maar goedkoper is altijd leuker, dan kan ik mezelf ook nog eens een mooie GTi Grill cadeau doen toch ? Stick Out Tongue Stick Out Tongue

Je zegt het maar, anders bestel ik ze wel via China zodra me geld op me paypal is Stick Out Tongue

(wss maandag of dinsdag)
 
PRIdEVisions, Ik heb echt totaal geen verstand van internet bestellen en PayPal en alles wat er nog bij komt. :?
Maar 1 ding weet ik wel, Dat ik die lampen wil en moet hebben :cool:
Zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe jij het gaat bestellen?
Of is het een idee als ik het geld overmaak naar jouw en dat je ze voor mij besteld :roll:

Groetjes Chris
 
Ik heb ondertussen ook een mail teruggehad van VAGLINK.com over de achterlichten :

Dear Sir,

Thanks for your inquiry.

Yes it’s the same as shown in our product details and sure it fits EU model. We recommend EMS express service which is as fast as DHL but much cheaper than DHL costing.

Hope to hear from you soon.

Regards, VAGLiNK


PRIdEVisions wrote:

Hey there !

i am going to buy the taillights you have on your website.
are the lights the exact model from on the picture ?
do they fit on the EU model aswell ?

If so, can you provide me the code so i can purchase the lights with DHL Express shipping to Belgium ?


Many thx ! greetings from Belgium !!


Cbatistapereira zei:
PRIdEVisions, Ik heb echt totaal geen verstand van internet bestellen en PayPal en alles wat er nog bij komt. :?
Maar 1 ding weet ik wel, Dat ik die lampen wil en moet hebben :cool:
Zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe jij het gaat bestellen?
Of is het een idee als ik het geld overmaak naar jouw en dat je ze voor mij besteld :roll:

Groetjes Chris


Het probleem ligt hem eerder erbij dat paypal adres gebonden is, dus zodra jij een betaling doet naar een online winkel, word het verstuurd naar het paypal adres, en dan ben je er nog niet veel mee want dan moet je ze bij mij komen halen Stick Out Tongue

het is eigenlijk niet zo heel moeilijk om te doen, je maakt een paypal aan, en alles staat stap voor stap uitgelegd, daarna als je in een winkel wat wilt betalen, kan je gewoon ook de stappen volgen. echt, er is amper wat aan, maar je kan natuurlijk ook meestal overal met VISA betalen.


EDIT: FF erbij vermelden, de achterlichten staan idd goedkoop op de website, maar voor de verzending (met tracking) rekenen ze bijna het dubbele van de kostprijs aan.. ik kwam op 220 euro incl verzending.. ook niet cheap.. maar we doen het ervoor toch Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!