Dikke 6R Achterlichten

Ik ben hier naar op zoek!

naamloosun-1.jpg


Zie filmpje 1.6T met de achterlichten

http://v.youku.com/v_show/id_XMjU1Mjc4MDEy.html
 
holy shit that's one hell of a polo...wat een sound...moet je nagaan als je hiermee de straat op gaat hahaha één keer je auto starten en heel de buurt word wakker Stick Out Tongue
 
IK heb al volop gezocht Stick Out Tongue nix kunnen vinden tot nu toe misschien dealer optie ? Dont think so die mensen weten altijd van nix :mrgreen: maar wel betaald willen worden en de klant niet goed te woord staan en maar aangeven dat kan niet of kost meer dan duizenden euros VD, zodat je als klant toch maar gaat weigeren.
 
Maar het zijn totaal andere achterlichten.
De huidige 6R heeft ook zo'n rondje, maar deze een streep, dus dat kan je volgens mij echt niet aanpassen.
Misschien zijn dit wel de nieuwe achterlichten van de 6R2 Stick Out Tongue
 
iemand een chassisnummer van een Chinese Polo 6R ? Stick Out Tongue

passen deze lichten 100% ? wat is het verschil qua passingen ofz ? want er staat dat deze lichten voor het linkerbestuurde voertuig is...


* ik wil ze namelijk al direct bestellen ^^*
 
Volgens mij passen deze achterlichten wel
de connectors zien er ieder geval hetzelfde uit als de Donkere Polo 6R Achterlichten...maar zijn deze ook in het donker te bestellen ipv alleen stock?

het zou echt vet zijn als er een aftermarket setje komt met LED Polo achterlichten...dan gaan we pas echt hard genieten!!! a-la-Golf-VI style Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!