Dikke 6R Achterlichten

Et Voila,

K heb ze besteld op VAGLINK, we zullen zien hoelang het zal duren eer ze hier aankomen nu :]

Thanks for your order!

Your purchase is recorded below and our shipping team will closely monitor the progress and keep you informed duly.

To reveal the latest status of your order, please login your account and click "order history".

Order Payment Method - Paypal

Order Date 2011-06-28 20:08:50.813
Payment Method paypal
Shippment Method EMS
- Billing Address - - Shipping Address -


- Order Detail -
Platform Product Name Product ID Unit Price (USD) Quantity Price (USD)
1 VOLKSWAGEN Stock Tail Light - Polo 6R 3591LTNL11909 $149.99 1 $149.99
Product Price $149.99
Wire Discount - $-0.00
Shipping Charge $162.83
Other Charge $0.00
Total Price $312.82

Kheb het natuurlijk wat bewerkt Stick Out Tongue

Ik heb ook nog goed nieuws voor de mensen hier wat het niet veilig vinden om online te bestellen, ik heb de onderdeelnr's van de achterlichten, ik was naar de dealer gegaan, en heb even wat met iemand gesproken daar, hij wist me te vertellen dat zij de lichten niet konden bestellen, en wss mede ook omdat er misschien geen E keuring label op de lichten hangt. ik heb wel de partnrs gekregen van hem, en volgens hem zijn dit de lichten..
ik moet enkel het bericht ontcijferen want ik weet niet welke nummers het zijn xD
ik zal ze straks op het forum zetten, ik heb ze nu niet bij de hand :)

 
@mitchi3

Hoe houden de achterlichten zich? Ben ook geïnteresseerd, maar vraag me af hoe het plastic zich houdt. Bijv met regen, wasstraten, etc. Waar had je de folie eigenlijk gekocht? Thanks!
 
@happyman,
De folie houdt het goed! Ook met wassen! Wasstraat weet ik niet, want daar ga ik niet doorheen ;)
Ziet er nog steeds picobello uit! :mrgreen:
Als je het gaat doen, doe het dan met 2 man voor beter resultaat!
Je kan de folie vinden op ebay! Ik heb hem ergens uit Azie voor 7euro ofzo! Free shipping! :mrgreen:
Als je wilt weten hoe je het aanbrengt, feel free to ask ;)
 
Thanks voor je antwoord! Heb ze inmiddels besteld, in Azie idd :) Ben benieuwd, ziet er wel erg gelikt uit bij jou! Heb zelf een zilveren Polo BM, denk dat die donkere kleur daar ook goed tegen afsteekt.

Had jij de units uit de auto gehaald, of heb je het er opgeplakt terwijl de units in de auto zaten?
 
naamloosun-1.jpg



http://v.youku.com/v_show/id_XMjU1Mjc4MDEy.html[/quote]

Voor de liefhebbers:
viewtopic.php?f=52&t=1863&p=30940#p30940
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!