Even voorstellen met de 6c die ik sinds eind vorig jaar in bezit heb. Intussen al een aantal zaken naar eigen smaak gebracht.
-zwarte dakhemel incl stijlen
-Gti Detroit velgen 18”
-hoogglans zwarte inleg dashboard
-Gti 6R grill
-ramen rondom geblindeerd
-chiptuning naar 115pk en 280Nm
-led interieur verlichting, kenteken, drl, mist en stads verlichting
-vcds aanpassingen zoals needlesweep, vebruik naar km/l, alarmtoon bij grendelen/ontgrendelen etc.
-ondergrill hoogglans zwart (niet op foto)
Vandaag bezig met de footwell lights installeren, deze wilde ik aansluiten op de bcm P65, deze is al bezet door interieurverlichting (heb op infotainment display wel sfeerverlichting vrij waarmee ik de ‘sfeerverlichting’ kan dimmen). Nu wil ik de verlichting aansluiten op de kentekenverlichting, zodat de verlichting mee brand tijdens het rijden. Kan iemand me hier vertellen welke zekering ik moet hebben?
Gr Deurklink
-zwarte dakhemel incl stijlen
-Gti Detroit velgen 18”
-hoogglans zwarte inleg dashboard
-Gti 6R grill
-ramen rondom geblindeerd
-chiptuning naar 115pk en 280Nm
-led interieur verlichting, kenteken, drl, mist en stads verlichting
-vcds aanpassingen zoals needlesweep, vebruik naar km/l, alarmtoon bij grendelen/ontgrendelen etc.
-ondergrill hoogglans zwart (niet op foto)
Vandaag bezig met de footwell lights installeren, deze wilde ik aansluiten op de bcm P65, deze is al bezet door interieurverlichting (heb op infotainment display wel sfeerverlichting vrij waarmee ik de ‘sfeerverlichting’ kan dimmen). Nu wil ik de verlichting aansluiten op de kentekenverlichting, zodat de verlichting mee brand tijdens het rijden. Kan iemand me hier vertellen welke zekering ik moet hebben?
Gr Deurklink
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Poloc6