Voorstellen Deurklink - Polo 6C

Even voorstellen met de 6c die ik sinds eind vorig jaar in bezit heb. Intussen al een aantal zaken naar eigen smaak gebracht.

-zwarte dakhemel incl stijlen
-Gti Detroit velgen 18”
-hoogglans zwarte inleg dashboard
-Gti 6R grill
-ramen rondom geblindeerd
-chiptuning naar 115pk en 280Nm
-led interieur verlichting, kenteken, drl, mist en stads verlichting
-vcds aanpassingen zoals needlesweep, vebruik naar km/l, alarmtoon bij grendelen/ontgrendelen etc.
-ondergrill hoogglans zwart (niet op foto)

Vandaag bezig met de footwell lights installeren, deze wilde ik aansluiten op de bcm P65, deze is al bezet door interieurverlichting (heb op infotainment display wel sfeerverlichting vrij waarmee ik de ‘sfeerverlichting’ kan dimmen). Nu wil ik de verlichting aansluiten op de kentekenverlichting, zodat de verlichting mee brand tijdens het rijden. Kan iemand me hier vertellen welke zekering ik moet hebben?
Gr Deurklink
 

Bijlagen

  • 21B1B906-6117-4D93-BEEE-991CBCA5D682.jpeg
    21B1B906-6117-4D93-BEEE-991CBCA5D682.jpeg
    69.2 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Poloc6  1.4 tdi 
Welkom , Polo ziet er goed uit! Misschien heb je iets aan de onderstaande link naar een onderdeel van dit forum:

 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Welkom , Polo ziet er goed uit! Misschien heb je iets aan de onderstaande link naar een onderdeel van dit forum:

Thanks voor het meedenken! Deze had ik inderdaad al gevonden maar zie de kentekenverlichting er niet bij staan
 
Volkswagen  Poloc6  1.4 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!