deur passagier gaat niet meer open

De deur is dicht en ik krijg hem niet meer open
Heb cv maar de pin gaat wel omhoog maar niets werkt ook van binnen uit gaat hij niet open
De deurplaat kan ik er niet afhalen met een dichte deur schroeven aan de onderkant en kan daar niet bij
Deurplaat slopen ??? wie heeft er een idee
 
Volkwagen  Polo 9N1/9N2  1.4 75pk 
Ik heb in het andere topic gelezen dat je de deur hebt open gemaakt.
Hoe heb je de deur juist open gekregen? Misschien kan er in de toekomst nog iemand mee worden geholpen
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Indien de rechterdeur niet meer opengaat eerst vanuit de binnenkant de 4 schroeven aan de onderkant losmaken .
Met een lange dunnen tork schroevendraaier de bovenkant via het open raam omhoog tillen als je een paar klemmen los heb gekregen aan de zijkant.
Meen beetje kracht de binnenlaat lostrekken. Als die eraf is kan je bij het slotmechanisme .
Hoop dat ik iemand hiermee geholpen heb.
 
Volkwagen  Polo 9N1/9N2  1.4 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!