Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat komt helaas door mensen die de zaak hebben geflest...ja en dan zijn andere hier de dupe van.Dus leg de schuld niet bij het waarborgfonds.lijkt er op dat waarborgfonds ze eigen ook al goed indekt vandaag de dag...
Ik geef alleen maar aan..hoe gewiekst de mensen de zaak flessen bij het waarborgfonds.(uiteindelijk ben jij dan ook de dupe van dat gedrag).Van verzekering hoef je niet veel te snappen,die zijn er alleen voor om te incasserenik leg de schuld niet bij waarborgfonds.
al die verzekering zooi snap ik toch al de ballen niet van eigenlijk. ik begrijp dat ik er uit eindelijk zelf voor opdraai omdat de daders zijn gevlogen. Maar wat doe je er aan !? als ik niet veel meer premie betaal vind ik het wel best
Graag wil ik je bedanken voor de cor...Je kan vaak bij wel op de website zien wat het gevolg ervan is, zoals; Premie autoverzekering berekenen en no-claim korting – Auto verzekering bij OHRA.
Hier zie je ook wat de gevolgen zijn na het melden van een/de schade.
Toch adviseer ik je eerst even te bellen met je eigen verzekering. Die zullen je een goed en gepast advies geven (eventueel ook over het waarborgfonds) gezien zij liever niet uitbetalen natuurlijk.
@Scilly, Het is flashen, flessen lever je maar bij de supermarkt in hehe. :razz:
Ik geef alleen maar aan..hoe gewiekst de mensen de zaak flessen bij het waarborgfonds.(uiteindelijk ben jij dan ook de dupe van dat gedrag).Van verzekering hoef je niet veel te snappen,die zijn er alleen voor om te incasseren
nou net mypolo bij de VW neer gezet. Krijg ik "slomeline" diesel mee als leen auto :-| en nog erger. Geen stoelverwarming !! Dat wordt afzien 3 dagen.:-(
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.