deuk in mijn deur

Als het een deur was had er een deuk gezeten in de rand onderin, die steekt namelijk het verste uit van de hele deur. Dit ziet er inderdaad uit alsof iemand tegen de auto is gevallen/zwaar geleund (vallen lijkt me waarschijnlijker) waarbij de plaat is ingeknikt. Balen dat men geen fatsoen meer heeft om gewoon gegevens achter te laten en de verzekering dit af te laten handelen. Zelf ook mijn BlueGT met deuk gevonden terwijl hij voor het huis geparkeerd stond, met band markeringen op het achterportier en een deukje in het achter scherm. Lijkt erop dat er een scooter/fietser tegenaan heeft gezeten. Had besloten het te laten zitten omdat ik niet wil dat er al aan gespoten werd maar toen heb ik hem een maand later helaas in de prak gereden dus toen werd e.e.a. meegenomen in de reparatie.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
nou politie kan ook niks voor mij betekenen zonder getuigen. vraagt zij aan de balie heb je geen getuigen dan !? zeg ik; als ik die had, was ik nu niet hier :roll:

naar volkswagen gegaan. Nu gaan hun het maken. Maar waarschijnlijk kost het mij wel me eigen risico !? lekker dan, duuuuussss zijn er mensen die willen sponseren !? ;)
 
Naast dat het je eigen risico kost zit je ook met je schadevrije jaren.
Hier hoef je niet meteen wat van te merken (ligt aan de verzekeraar) maar als je bijvoorbeeld overstapt dan zijn je schadevrije jaren minder.

Soms is het beter om de schade zelf te betalen (als het bijna even duur is als eigen risico) maar dat ligt aan de voorwaarden/polis.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
dus eigenlijk stelt die all-risk ook niks voor. En kost het je zoiezo geld. Fijn al die verzekerings maatschappijen wel dure premies rekenen. en als ze dan eens moeten uitkeren. dan verhogen ze je rekening gewoon !! :x niet normaal toch

even gekeken, eigen risico staat op € 0,00 euro
dus ik denk dat het mij niks kost
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kost het vervangen je niks.
Je moet dan enkel nog even kijken wat er gebeurt als je de schade ook opgeeft.

Meestal zijn het twee dingen;
- Je zakt in schade vrije jaren en valt terug in de no-claimschaal. Je merkt direct een verhoging.
- Je zakt in schade vrije jaren maar je blijft, zolang je bij dezelfde maatschappij blijft, in dezelfde no-claim schaal en merk niets van een premieverhoging.

Tevens is het zo dat je bij ~3 schade per jaar direct zakt naar schaal(trede) 1. Hopen dat ze dus niet vaker zo'n deuk erin knallen ^^
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
ik leg de schuld niet bij waarborgfonds.

al die verzekering zooi snap ik toch al de ballen niet van eigenlijk. ik begrijp dat ik er uit eindelijk zelf voor opdraai omdat de daders zijn gevlogen. Maar wat doe je er aan !? als ik niet veel meer premie betaal vind ik het wel best
 
ik leg de schuld niet bij waarborgfonds.

al die verzekering zooi snap ik toch al de ballen niet van eigenlijk. ik begrijp dat ik er uit eindelijk zelf voor opdraai omdat de daders zijn gevlogen. Maar wat doe je er aan !? als ik niet veel meer premie betaal vind ik het wel best
Ik geef alleen maar aan..hoe gewiekst de mensen de zaak flessen bij het waarborgfonds.(uiteindelijk ben jij dan ook de dupe van dat gedrag).Van verzekering hoef je niet veel te snappen,die zijn er alleen voor om te incasseren:grin:
 
Je kan vaak bij wel op de website zien wat het gevolg ervan is, zoals; Premie autoverzekering berekenen en no-claim korting – Auto verzekering bij OHRA.
Hier zie je ook wat de gevolgen zijn na het melden van een/de schade.

Toch adviseer ik je eerst even te bellen met je eigen verzekering. Die zullen je een goed en gepast advies geven (eventueel ook over het waarborgfonds) gezien zij liever niet uitbetalen natuurlijk ;).

@Scilly, Het is flashen, flessen lever je maar bij de supermarkt in hehe. :razz:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Je kan vaak bij wel op de website zien wat het gevolg ervan is, zoals; Premie autoverzekering berekenen en no-claim korting – Auto verzekering bij OHRA.
Hier zie je ook wat de gevolgen zijn na het melden van een/de schade.

Toch adviseer ik je eerst even te bellen met je eigen verzekering. Die zullen je een goed en gepast advies geven (eventueel ook over het waarborgfonds) gezien zij liever niet uitbetalen natuurlijk ;).

@Scilly, Het is flashen, flessen lever je maar bij de supermarkt in hehe. :razz:
Graag wil ik je bedanken voor de cor...:grin:erektie!
 
Ik geef alleen maar aan..hoe gewiekst de mensen de zaak flessen bij het waarborgfonds.(uiteindelijk ben jij dan ook de dupe van dat gedrag).Van verzekering hoef je niet veel te snappen,die zijn er alleen voor om te incasseren

ik heb even jou Orha tabel bekeken. ( ik VW verzekering )
En dat geld voor schades die je bij andere aan brengt maar ook als je voor je eigen auto iets wil laten maken ?

eigenlijk komt het er dus op neer dat je gewoon altijd zelf de pineut ben. En er op achteruit gaat. Of je het nou direct betaald of in termijnen betaald door middel van premie verhoging
 
Laatst bewerkt door een moderator:
owww, zo fijn in me kuipstoelen gezetten. Wat heb ik dat gemist. en die PK's heb ik ook gemist. want die leen diesel was langzaam...!! niet normaal.



zo even een fotootje van het resultaat. hij is weer als nieuw. En ze hebben hem zelfs gewassen en ook de velgen zijn aan de binnen kant mooi gereinigd :razz: ik zeg goed werk VW
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!