de velgen passen nu nog verlagen :: 2012 Volkswagen polo BM

scheelt het zoveel? ik heb 215/35/18.. het verbruik heeft toch meeste met de breedte te maken? of is een 19 incher veel zwaarder?
Waarschijnlijk is een 19"-er zwaarder, maar dat zal hooguit enkele kilo's zijn. Kan me niet voorstellen dat dat extra gewicht zo'n groot verschil kan verklaren.

Zoals je zelf al aangeeft is het breedte, en profiel wat verschil maakt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
voor diegene die het belangrijk vinden bij 120 op de snelweg doet hij 5,7/100, en dat met 5% afwijking zou dat 5,4/100 zijn.
verder is alles over gewicht etc dikke onzin hij rijd net als met origineel alleen wat strakker.
 
verder was het weer een drama met de leverantie van AP set was niet binnen 2 weken leverbaar . maar keurig opgelost door tuningcenter lowering uit breda, voor 30 euro meer een weitec setje gekregen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik merk het extra gewicht wel hoor, maar dan alleen op de snelweg met doortrekken en inhalen ;)
Maar dat is alleen snelweg en 100 wegen, dus logt er net aan waar je t meeste rijdt (ik zit dus veel op de genoemde wegen) ;)

Edit, dat is wel netjes van die winkel! En weitec is ook zeer zeker wel een goed merk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!