de velgen passen nu nog verlagen :: 2012 Volkswagen polo BM

na veel gelezen te hebben over 16 17 18 inch met de voor en nadelen heb ik gekozen voor 19 inch het was wel een risico natuurlijk maar uiteindelijk lijkt er slechts een klein probleempje in de weg te staat tot een groots uiterlijk.
 
Het ziet er echt schitterend uit! Big Grin
Dat je wat inlevert tov origineel is logisch, maar het valt dus alleszins mee als ik het goed begrijp. Mooi!
Wat is trouwens het kleine probleempje dat je noemt?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
het probleem zit in de linker wielkast achter, de kunstof binnenkant heeft een bult dit in tegenstelling tot de rechterkant, wanneer hij te ver inveert dan raakt hij de kap. achter deze bult zit niks anders dan leegte dus zal ik even met de fohn er op moeten om wat meer ruimte te creeren.
 
Ik denk persoonlijk dat alleen veren dan toch voor problemen gaat zorgen. 19" is wel heel erg veel op een 6R, zeker als ze ook echt flink ver naar buiten staan.
Dan kun je misschien beter voor een schroefset gaan en dan nog eens extra veerweg begrenzers plaatsen om tever doorveren te voorkomen.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
op zich zie ik nog geen problemen, ik heb de velgen in de maat 7,5j genomen met een steekmaat 40. zo is de binnen zijde hetzelfde als die van een 8x18 et 35. aanlopen aan de buitenzijde is dan ook niet aan de orde. als ik sommige polo's met 18 inch zie zijn die tot het uiterste verlaagd, met de 1,5cm hoogte verschil en een verlaging van 3a4 cm moet dit dan ook geen probleem geven.

mochten er zaken zijn die voor problemen zorgen dan laat ik het hier wel weten, volgens mij zijn er met mij vele die graag een maatje groter gaan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!