de velgen passen nu nog verlagen :: 2012 Volkswagen polo BM

Ik kan GewoonJan's reactie beamen. Heb dezelfde ervaring. Ik rij inderdaad geen BM om de snelheid - maar wel vanwege de grote hoeveelheid kilometers die ik rij. En kan zeker op de snelweg flink verschil voelen.
 
dames en heren.

ik heb het te bont gemaakt bij de vrouw, schroefset er uit os ik eruit.
dus ben ik opzoek naar veren 25-30 (ze ziet het verschil niet) en mogelijk dat er iemand interresse heeft in een weitec schroefset slechts 150 km mee gereden

groeten
 
Oei, dat is vervelend om te horen :(
Maar de eibach veren zijn wel op ebay te vinden voor zo'n 150 ex verzend ;)
En anders even rond vragen bij een paar bedrijven naar het totaal plaatje ;)
Succes er iig mee!

En je schroefset kun je wel aanbieden in de marktplaats van het forum, zal vast wel interesse in zijn ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
beste mensen de schroefset staat al enige tijd online mocht je hem uit het oog verloren zijn hierbij de reminder.
stuur maar een bericht bij belangstelling dan maak ik een mooi prijsje

groeten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!