Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Minimaal 1 keer per week binnen en buiten schoonmaken!Ziet er voor zijn leeftijd erg netjes bijgehouden uit hoor.
Mijn afspraak is, zij de binnenkant, ik de buitenkant bij haar auto. Ze heeft em 6 jaar en ikheb em maar 2 keer gewassenIk mag er 3 bijhouden en soms heb ik er echt ff geen zin meer in. Dan wil het nog wel eens versloffen helaas.
voeding vanaf de kofferbak verlichting gepakt?
Yesvoeding vanaf de kofferbak verlichting gepakt?
Lekker bezig man, wanneer kan ik langs komen met de Polo??
Man, waar je zin in hebt. Morgen gaat mijn oude BMW gepoetst worden en alleen de voorbehandeling met wel kleien was al killing. Wat een werk en tijd gaat daarin zitten.
De laatste dagen van de vakantie maar besteed aan het verzorgen van de polo.
Eerst gewassen
Toen de gehele auto gepolijst, kleien was niet nodig
Daarna in de ceramic wax gezet.
Toen alle velgen onder de auto vandaan en die voor en achterzijde dezelfde behandeling gegeven.
Nu nog de binnenkant schoonmaken en hij is er weer klaar voor. 11 jaar oud en 143.000 km, je zou het em niet geven.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.