De Meern meet & Greet 29 maart - uitgesteld!!

Kom jij Zondag 29 maart 2020 van 13:00 - 17:00 naar de meeting? Locatie: Carpoolplaats Meerndijk 59


  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
We doen weer een poging:).

Nog even een mededelingen van het Mypolo team.
Wij vinden het prima dat jullie een meeting organiseren, we zijn hier echt niet op tegen.

De rede dat het geen echte Mypolo meet mag worden is omdat wij niet verantwoordelijk willen zijn voor eventuele overlast.
En dit dus op ons/dit forum verhaald gaat worden.

Ook gelieve(en dit is al een paar keer gemeld) alles in dit topic te bespreken mbt de meeting.
Veel nieuwe meeting topics word erg onduidelijk en kan als vervelend worden ervaren door mensen die niets met een meeting hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Bedankt Robin voor het heropenen!
Hopelijk zal iedereen alleen in dit topic dingen bespreken m.b.t. de meeting.
Laten we de rest van het forum vrij houden hiervan.

Heeft iedereen er al zin in?
Heeft iemand al door zijn/haar glazen bol kunnen kijken wat voor weer het gaat worden?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen met welke auto ik kom ALS ik kom. (Ligt een beetje aan hoe druk ik met werk zit)
De laagvliegend Polo hebben de meeste hier volgens mij wel al eens gezien. Maar ik heb sinds een paar maanden ook nog een anders pracht machine uit de VW stal.
Twijfel, twijfel....
#luxeproblemen
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen met welke auto ik kom ALS ik kom. (Ligt een beetje aan hoe druk ik met werk zit)
De laagvliegend Polo hebben de meeste hier volgens mij wel al eens gezien. Maar ik heb sinds een paar maanden ook nog een anders pracht machine uit de VW stal.
Twijfel, twijfel....
#luxeproblemen

Als ik mag kiezen, nummer 2 graag (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen met welke auto ik kom ALS ik kom. (Ligt een beetje aan hoe druk ik met werk zit)
De laagvliegend Polo hebben de meeste hier volgens mij wel al eens gezien. Maar ik heb sinds een paar maanden ook nog een anders pracht machine uit de VW stal.
Twijfel, twijfel....
#luxeproblemen
Jij komt met het blauwe monster toch?
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Syste en Zikuno
Jij komt met het blauwe monster toch?

Dat blauwe ding hebben de meesten toch wel al eens gezien?
Maargoed, het ligt ook een beetje aan het weer. De kever komt alleen uit de garage als het droog is en niet al te koud ivm het ontbreken van verwarming. ;)

Beter de andere!
Blauwe kennen we nu wel.
Da's dan weer de mooiste van de meeting ;) ;) ;) ;)
Nu moet de mijne de mooiste zijn:mrgreen::mrgreen::mrgreen:Stick Out TongueStick Out TongueStick Out Tongue

Ach ja, mooi heeft veel gezichten. De één vind het gruwelijk dik, de ander vind het te overdreven.

Maakt helemaal niks uit wie de mooiste heeft of niet,gaat er om dat we een gezellige dag hebben en met elkaar over Polo`s kunnen hebben

Zo is het..(y)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!