Datum geprikt: Kerst Meet and Greet Amersfoort 18-12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er helemaal klaar voor .. 1f699.png jij ook ..
Ik heb even en foto gemaakt, ze zijn ingepakt animaatjes-kerstmis-9311.gif en staan klaar voor morgen ..

1 x vcds diagnose kabel .. sleutel.gif
1 x kleine troostprijs in een grote doos .. icon_shutup.gif

Nog één nachtje slapen… animaatjes-slapen-86794.gif

Jammer dat iichel dit keer niet erbij kan zijn, tot ziens in het volgend jaar .. winker.gif

IMG_0797.JPG
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Ik ben er ook klaar voor alleen geen foto [emoji23] alleen een teller foto[emoji16]
bace8aaffc72fe2c44f0801470015baf.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Vandaag even door de wasstraat gereden. Vermoed dat er iets mis is want aan de pass. zijde lag er schuim op de voorkant van de mat. Vreemd want ben juist heel secuur met blaadjes e.d. weghalen dus lijkt mij vreemd als er iets verstopt zou zitten.
Gelijk ook de binnenkant gezogen voor zover dat ging met mijn rug.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Over een uur en 50 minuten rij ik aan richting de wasstraat en daarna door naar de M&G.

Ik moet ruim een uur rijden dus voor degene die bekend zijn; adres is Danzigweg in Amersfoort?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Ik hoop dat jullie allemaal een geweldig leuke meet and greet hebben! Geniet van elkaars Polos, speel in gedachten 'wiens Polo is dit'.
Zoek iemand met een vagcom, bied hem wat leuks/lekkers aan.

Feliciteer Ruud en Durban vast met hun MyPolo Award (hint: het zijn waarschijnlijk de oudste twee samen met heugt).

En vergeet geen chucknorris grappen te maken.

En als belangrijkste, geniet ervan!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Durban
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!