Datum geprikt: kerst meet and greet 2015 - 27 dec - centraal NL - locatie zoeken!

Hebben we er zin in??


  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanwezig Voorlopige lijst:
1. Iichel
2. Maik
3. DeeOow
4. HJV
5. Wicko071
6. polobm12
7. Ruud9n (ovb)
8. Mikkie30 (ovb)
9. kdPoloRline
10. Korsser
11.

De Animo is voldoende.
En gezien de datum volgende week al is gaan we tog de lokatie even vastzetten.
Amersfoort. Ja toch topicstartert @iichel
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Als ik kom, zou iemand dan mijn mistlampen willen inbouwen of is dat een te groot karwei om het daar te doen?

Had iemand die mij wilde helpen maar dat was een klootzak. (korte versie)
Had daarna een tweede die mij wilde helpen maar daar heeft hij nog geen tijd voor gehad wegens moeder die op sterven lag en twee verhuizingen. Inmiddels liggen die lampen hier wortel te schieten. :( (evenals de niet originele stoelverwarming en de auto-lichtfunctie maar die laatste is peanuts)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als ik kom, zou iemand dan mijn mistlampen willen inbouwen of is dat een te groot karwei om het daar te doen?

Had iemand die mij wilde helpen maar dat was een klootzak. (korte versie)
Had daarna een tweede die mij wilde helpen maar daar heeft hij nog geen tijd voor gehad wegens moeder die op sterven lag en twee verhuizingen. Inmiddels liggen die lampen hier wortel te schieten. :( (evenals de niet originele stoelverwarming en de auto-lichtfunctie maar die laatste is peanuts)

Moet er toch er toch even op reageren... Meen dat die zelfde mistlampen al mee waren naar de kerst M&G bij de Ikea vorig jaar en toe zeiden we al dat je het niet even kan inbouwen. Je moet er echt even de tijd voor nemen, zeker als je het gewoon netjes wil doen. Overigens kan je gewoon de mistlampen monteren zonder deze aan te sluiten, maar dat terzijde.

Ontopic!
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Mooie tijd 14;00!

Iemand aanwezig met VCDS?
Die eventueel mijn Ch/LC kan aanpassen zodat ze blijven branden?

En dat piepje van de golf reclame kan doen :0 als die opslot gaat haha dat lijkt me nou vetten mod
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Laatst bewerkt:
Kans word zeer groot dat ik aanwezig ben als het goed is staat er niks op de planning!
Iemand die goede Camera mee heeft? Wil wel foto's maken maar met mijn iPhone6.. heb je niet de beste...

15:00 ?! Locatie Ikea Amersfoort????!!! Waar precies?
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!