Dashcam met wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

sambir

Actief lid
437
151
43
te koop,

Dashcam, half jaartje terug gekocht bij aliexpress.

Past precies achter de spiegel ipv de originele kap de camera monteren. Je kunt over wifi verbindne met de camera om de beelden te downloaden, ook worden ze op de microsd kaart opgeslagen.

Vraagprijs 40 euro
 

Bijlagen

  • 348B0D70-5C3D-4FF4-9525-F8D50F74865C.jpeg
    348B0D70-5C3D-4FF4-9525-F8D50F74865C.jpeg
    341.2 KB · Weergaven: 121
  • 5DA142FC-CB5C-45DA-AFDA-DEED0334A82B.jpeg
    5DA142FC-CB5C-45DA-AFDA-DEED0334A82B.jpeg
    323.3 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt:
Hij neemt heel goed op met de wide angle lens en de kwaliteit is ook heel goed. De beelden worden op de sdkaart opgeslagen en je kunt de beelden met de app downloaden over wifi. Ook kun je live meekijken.

Je hebt ook een optie dat hij pas opneemt bij een aanrijding of bij een bepaalde gevoeligheid.

Nadelen: wifi staat altijd aan, ik weet niet of deze uit kan. Soms wel irritant als je de wifi op de telefoon hebt ingesteld verbind hij er automatisch mee. Met de iphone heb je dan wel als er geen internet op zit (niet dus) dan blijft hij verbonden maar internet gaat dan alsnog over de 4g. Il weet niet of dit met android ook zo is.
Auto uit camera ook uit. Ze doen er geen accu in vanwege brandgevaar. Hij kan namelijk vol in de zon zitten.

Voor de rest eigenlijk een top apparaat. Ik denk dat ik alsnog één voor mijn nieuwe auto ga kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!