Dashboard ( auto ) overleden ?!

Hi goedenmiddag jongens,

Oke, daar stond ik dan gisteren! Midden in Den Haag met me BM uit 2011, liep terug naar mijn auto en bij het instappen viel het me al op..
Op het dasboard verscheen me klokje niet.

Bij het aan doen brandde er niks op het dashboard en de radio deed het ook niet.

Auto startte wel maar viel uit!

De rest doet het allemaal wel, airco, ventilator, verlichting, vergrendeling etc...

Auto staat nu bij de dealer, iemand enige ervaring? Tips? Of suggesties? Oplossingen zijn ook welkom als iemand
iets weet wat beter dan een dealer is in zulke gevallen?

ben benieuwd!

Groetjes,
Vince
 
Het aanslaan en afslaan is in zulke gevallen normaal, de immobiliser zit in het EVIC geintegreed. Door dat de motor kortstondig aanslaat en dan weer afslaat weer de monteur -althans een goede- dan de motor mechnisch in orde is, en dat alles aanwezig om een goed lopende motor te hebben. Dit is een van dé methode's om immobiliser problemen te herkennen.

Ze zullen eerst moeten uitlezen, is het EVIC uit te lezen, is dat het geval dan de storingsflow moeten volgen. |Het is niet spannend, je hebt alleen even de juiste middelen en kennis nodig...
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Nou, het viel mee het was de zekering onder de stoel!
Was wel zoeken voor ze...
Alleen van de rekening ben ik wel even geschrokken, factuur zag er zo uit:
Interactieve functie storingen opvragen: 45,45
Interactieve functie storingen zoeken: 106,95
Instrumentenpaneel uit- en ingebouwd: 28,80
Instrumentenpaneel vervangen: 9,60

190,80 exclusief

€ 230,87 inclusief BTW !!! AFGEREKEND....
 
Profiteer van de beste acties, aanbiedingen en scherpere prijzen bij uw Volkswagen dealer.
in Onze voordeel en niet de uwe!

Beetje onbeschoft bedrag van Vw ..
Dat dacht ik al, Ik had gezegd alsjeblieft service van Volkswagen, daar maak je vrienden mee.
Nu is het van, kom niet meer terug.. voel me beetgenomen, uitgekleed, genaaid, en opgelicht.

Mag ik even, Lol ik had echt niet betaald, het mooie factuurtje een prop van gemaakt en achter in zijn strot geduwd en de sleutels af gepakt, en niet met volle mond praten .. Doei

Ik wil je niet aanmoedigen maar een stoeptegel kan ook opluchten.

Iiich dat bedoel ik nou ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!