Voorstellen Darko

Hoi hoi.

Mijn naam is Darko en kom uit Deventer.

Sinds april dit jaar in het bezit van een 5 deurs Polo 6R 1.2tdi in de kleur zwart.
Ik ben er super blij mee. Al bijna 3 ton gelopen, maar heb hem gekocht van een klant die hem altijd bij mij op de zaak in onderhoud had. Beurtjes zijn altijd op tijd gedaan en hij is er altijd zuinig op geweest.

Wat ik er inmiddels aan gedaan heb:
Ik heb hem direct laten chippen naar stage 1 en de egr weg laten schrijven. Moet zeggen dat ik hem echt veel beter door vind trekken nu.
De radio heb ik vervangen voor een Android versie van 9 inch groot. Bevalt super goed, geluid is ook een stuk beter nu.
Alle ruiten heb ik laten blinderen, behalve de voorruit. Bij de voorportieren uiteraard met een certificaatje erbij. De voorruit was ik nog even over aan het twijfelen, maar laat ik binnenkort ook doen.

Wat wil ik er nog aan doen?
De achteruitrijcamera komt 1 van deze dagen binnen.
Trekhaak demonteren, vind het echt geen gezicht... maar dat is mijn persoonlijke mening ;)
Lichtopbrengst van de koplampen vind ik tegenvallen dus misschien een ander setje koplampen met projectors en xenon of led erin.
Ander setje wielen, maar dat heeft geen prioriteit.
Multifunctioneel stuur zou wel fijn zijn aangezien mijn radio volledig touch is.

Ik ben lid geworden van dit forum om ideeën op te doen en kennis te delen met anderen mocht ik ergens bij kunnen helpen.
Foto's volgen nog!
Fijne avond allemaal!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
Welkom Darko! Je zult hier zeker leuke ideetjes op kunnen doen, maar je hebt er zelf al een heel stel! :) Ook ik ben benieuwd naar de foto's!
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!