Daniel's :: 2006 Volkswagen Polo 9N3 --> Update!! Grote foto's op P5

Jaa idd, had voor deze set 550 betaald... Dat vind ik wel een redelijke prijs...

Maaaar de velgen zitten er onder, en vind het er zelf echt bruut uitzien!!
Nog een paar kleine dingetjes, en dan is ie klaar voor zondag :)








Heb hem voor wel 3 cm omhoog moeten schroefen omdat ie aanliep op een schroef die je
binnen spatbord vast houd... Dus binnenkort maar is kijken of ik daar een andere oplossing
voor kan verzinnen... Zodat ie nog iets lager kan.. :grin:
 
vind het super bruut staan, echt knap!!
der ligt al een 195/40 bandje onder zo te zien, vindt het niet echt storend en daarnaast lijkt het altijd erger op foto dan irl,
eventueel kasten uitrollen etc...
 
Ga als het uitkomt volgende week nog even me kasten laten rollen, ze lopen bij een diepe kuil aan.. Dus heb hem weer iets omhoog geschroeft vandaag, anders word het morgen helemaal een ramp om in utrecht te komen..
En mocht het na het rollen nog niet goed zijn komen er iets smallere bandjes onder...
 
Nu een lange tijd word het wel weer is tijd voor een update,
Heb in de tussen tijd natuurlijk niet stil gezeten, en heb alweer een hoop veranderd...
Het zijn helaas wel foto's gemaakt met me telefoon omdat me broertje op vakantie is met "zijn" spiegel reflex....

Maar heb vandaag audi a2 rubbers gehaalt, die ga ik er van de week in zetten en dan hopen dat het weggedrag iets beter word...


En voor de rest hoe de auto er nu bij staat:




Zoals je ziet zijn de wielkasten uitgerolt, en heb ik de hele voorkant veranderd...
Van de week had ik dan eindelijk ook ff de tijd om de side skirts er netjes onder te plakken...
Mistlampen komen er van de week ook in, moet alleen nog ff een setje zien te scoren...
Heb iig wel al een lichtschakelaar er in zitten van een 6r..

Ben alleen nog op zoek naar een bluemotion lip.. Dus als iemand er eentje weet of heeft hou ik me aanbevolen!!
 
ziet er veel beter uit met dees frontje ;)
alleen achtereen nog beetje zakken, kleine cm ofzo op de foto te zien
voor de rest knap.
wel raar dat je beetje ''klaagt'' over weggedrag, is dat bij jouw dan zo erg? vind mijne nog erg ''comfortabel'' rijden hoe hij erbij ligt (inclusief kortere veren achteraan)
misschien staat je regeling van je vering wel op het hardste?
 
Heey sid,

Veren staan inderdaad op ze aller hardst... als ie zachter staat loopt ie aan bij hobbels...
Achter gaat nog wel een stukje naar beneden maar moet eerst camber schijven monteren, en dan hopen dat ie achter niet meer aanloopt...
En het weg gedrag is nu ook goed, maar standaard zitten er soort I rubbers in, en die van een audi a2 ziijn helemaal hard... dus zal de wegliging beter worden in bochten enzo, En voor €12,50 per rubber is het best het proberen waard...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!