Daniel's :: 2006 Volkswagen Polo 9N3 --> Update!! Grote foto's op P5

Nu het gelukkig weer mooi weer is hard bezig om de polo klaar te maken voor de meeting!!
Heb inmiddels een KW Variant 2 inox line er onder zitten, om hem toch even wat dichter op moeder aarde te leggen.




Achter lag ie op de foto nog niet op ze laagst, maar die is inmiddels ook een stukje lager...
Van de week komen nog de velgen er onder, en plak ik de side skirts er nog even tegen aan.
En dan is ie helemaal klaar voor zondag :grin:
 
ligt aardig laag zeg!,
gaat een mooie combo worden met de monoblocks.
alleen geen schrik met aanlopen van de velg vanvoor? want ze zijn nog maar et24 met adapters zie ik dus dat gaat goed breed uitkomen en dan toch redelijk plat vandoor, ik vrees ervoor dat het gaat aanlopen, maar hoop natuurlijk van niet want gaat iig wel strak staan :grin:
 
Ze komen idd op een et van 24, de randen van de velg staan ongeveer net zo breed als de wielkast rand...
Maar hij gaat voor nog iets omhoog anders gaat het niet passen...
Maar heb ze op monoblocks gezien met et 22 en dat ging ook prima, dus dan moet dit ook wel lukken...
En anders moeten er gewoon ff wat smallere bandjes onder...
 
Et 24 komt buiten de wielkast rand! Ik heb et 28 en ze komen er al net buiten dus die 4mm komen er dan nog is bij haha!
En heb je dit schroefsetje 2e hands gekocht?
Stond precies net zo 1 op marktplaats!
Hij ligt er mooi bij man!
 
Jaa klopt, had ze idd van marktplaats.. Vond het een beetje veel van het goede om er 1200 euro voor neer te leggen nieuw!!
En heb iig de smalste adapters gekocht, heb nu 16mm ik weet ook wel dat er ook 15mm is maar ik wou ze hebben met geperste tapeinden er in.

ik heb ze gekocht op schippan-shop.de, omdat iedereen aangaf dat deze man een goeie kwalitijd bied voor een normale prijs.
Helaas zat er wel een levertijd op van 6 weken, Maar ik heb ze binnen:lol:
Dus ga zo de velgen er onder zetten en dan gaan we het zien of ze goed passen:cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!