Dakspoiler polo 6r

hi allemaal,

Uiteraard ben ik heel blij met mijn polo 6r ik heb hem nu sinds een maandje, heb hem tweedehands gekocht bj 2011 rijd super en is zeer comfortabel. Vorige eigenaar heeft er led en xenon lampen ingezet in plaats van de gewone ook heeft hij er een r line grill aan toegevoegd, en moet eerlijk zeggen het maakt hem gelijk stoerder en mooier. Alleen erger ik mij aan de achterkant en met name de zijkanten van de dakspoiler! Heeft iemand enig idee of dit weg te halen is zodat je enkel de dakspoiler hebt?
 
Volkswagen  6r  1.2tdi 
ja dat kan wel. Je moet dan eerst het middelste deel eraf halen. Dit heeft aardig wat kracht nodig.
Dan kun je de zijkanten weghalen, door de lijm aan de onderkant door te snijden. Alleen de zijkanten eraf halen ziet er dom uit.
En dan zit er nog een soort van adapter tussen de 'normale' spoiler en de bluemotion spoiler. Die is erop gekit, en is erg lastig eraf te krijgen zonder de lak te beschadigen.
 
Stond jouw Polo heeeeel toevallig gisteren in Nuenen bij VAGtechniek?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
ja dat kan wel. Je moet dan eerst het middelste deel eraf halen. Dit heeft aardig wat kracht nodig.
Dan kun je de zijkanten weghalen, door de lijm aan de onderkant door te snijden. Alleen de zijkanten eraf halen ziet er dom uit.
En dan zit er nog een soort van adapter tussen de 'normale' spoiler en de bluemotion spoiler. Die is erop gekit, en is erg lastig eraf te krijgen zonder de lak te beschadigen.

Bedankt voor je reactie!
Dus als ik het goed heb is het wel mogelijk? Maar het gaat er niet uitzien? Ik zie bij sommige polo's alleen de dakspoiler zonder die lelijke zijkanten erbij vind ik toch mooier. Maar volgens mij zijn dat net iets andere modellen dan wat ik heb. ik zit toch te twijfelen om die zijkanten zelf eraf te halen want ben niet zo handig.
 
Volkswagen  6r  1.2tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!