Dakspoiler monteren

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hoi allemaal,

Ik heb recent een R-Line dakspoiler gekocht en vroeg mij af wat de beste manier is om hem te monteren op mijn 6R.

Ik dacht zelf aan raamkit maar wellicht zijn andere ideeën beter, waarmee je hem er misschien later weer af kan halen zonder schade aan je lak..

Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Thanks voor jullie reacties, ik laat het binnenkort doen op mijn werk (autobedrijf). Die zullen wel wat ramenkit hebben liggen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Geachte leden

Heb een vraag is het mogelijk om een CROSS bodykit te zetten op een standaard polo

Heeft iemand het al er al ervaring mee

Groetjes
Marc
Hey Marc,

Ik zou even een op zichzelf staand topic maken, deze gaat over een dakspoiler monteren :)

Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ramenkit....de naam zegt het al. Ik heb op mijn vorige Polo (9N), dakspoiler laten monteren. Eerst laten spuiten in de kleur van de auto en daarna heeft men de spoiler vastgezet met de daarvoor geschikte montagekit, deze is bestand tegen temperatuurswisselingen. Ik heb dit laten doen bij een autoschadebedrijf en was er dik tevreden over. Ik was de Polo een paar dagen kwijt want na montage van de spoiler, heeft deze nog een paar dagen binnen gestaan om de kit goed te laten drogen. De spoiler is na montage op diverse plaatsen vastgezet met tape om deze goed aan te drukken tegen de klep. Kortom: Het resultaat was prima.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!