dak wrappen

Ik heb slechts €180,- betaald. Is weliswaar in Zuid-Limburg.
Let goed op dat er goed folie gebruikt wordt. 3M is een topmerk. Als er krasjes o.i.d. opkomen dan gaat dit vaak vanzelf weg door de warmte van de zon.
 
Ik heb slechts €180,- betaald. Is weliswaar in Zuid-Limburg.
Let goed op dat er goed folie gebruikt wordt. 3M is een topmerk. Als er krasjes o.i.d. opkomen dan gaat dit vaak vanzelf weg door de warmte van de zon.

Dan heb jij een goed adresje want ik heb ze zo'n beetje allemaal gebeld en dan was het dakje al min. €225,- en dan nog niet eens de spiegels en bij sommige val je gewoon stijl achterover als ze hun prijs noemen ;) hier gebruiken ze ook 3M folie dus dat zit wel goed.
 
DSC_0124[1].jpg
Is dit goed genoeg qua prijs kan je het beste hem effe bellen zeg maar dat ik je gestuurd heb wit/zwarte polo dan weet hij het wel omdat ik meer heb laten doen dan alleen het dak.

Naam Paco 0650631963 van Proline Belettering
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!