dak wrappen

Ik wil mijn dak laten wrappen, heeft iemand goede adressen in de buurt van zwijndrecht/dordrecht/rotterdam voor een redelijke prijs.
en met wat voor prijs zou ik rekening moeten houden denk jullie?
3drs polo 9n
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Even een vraagje over het wrappen van je dak, Ik heb me daar nog niet in verdiept, maar het is dus in feite een folie die op je dak wordt geplakt toch ?

Deze zal ook weer zo te verwijderen zijn ? maar is er dan niet de kans aanwezig dat je kleur verschil gaat krijgen zou de je folie na een jaartje weer verwijderen ?

Ik vind het werkelijk te gek uitzien, maar dat zou dan toch nog een "deal breaker" voor me zijn.
 
Bij het wrappen wordt de auto (of een deel van de auto) in folie verpakt.
Als je de foilie niet meer mooi vind kan je m eenvoudigweg verwijderen.
Afhankelijk van de kleur van de lak kan er kleurverschil ontstaan.
Zelf heb ik een reflex zilveren Polo 9N. Op deze kleur zal er geen kleurverschil optreden.
Ik zie dat jij een witte 6R BM hebt gekocht. Daar zou naar loop van tijd kleurverschil kunnen ontstaan als je het dak laat wrappen.
Als je meer info wilt kan je wellicht bellen met Van Den Boogaard reclame in Heerlen, die hebben ook het dak en de spiegels van mijn wagen gewrapt.
 
hee Roy,

Thnx.

ik ben wel eens in de Koumen geweest, daar deden ze de spiegel kappen en interieur onderdelen in een soort bad leggen, waardoor dan ook een soort folie erop kwam.

maar dat was destijds best wel duur, ze hadden het toen ook alleen maar in carbon dacht ik.

Ben nog aan het twijfelen, ik vind het waanzinnig mooi uitzien, en mij lijkt mat zwart dan wel mooi. Heb hier in de buurt ook nog geen witte BM gezien die een zwart dak had.

denk er nog even over na, maar uit vorige berichten kan ik rekenen op een 150 - 180 euro toch ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!