Dak wrappen dilemma

Ik heb €150,- betaald. Ze zijn een uur bezig met de binnenbekleding vanaf de kofferbak totaan de hemel te slopen ivm de antenne die eraf moet, en nog geen halfuurtje met wrappen. Ik heb ook wel €75,- gehoord maar bij mij is het carbon-look van het merk Scotch dit is ook nog wat dikker, net een echt vinyl dak. We krijgen er veel complimenten over en iedereen staat over het dak te wrijven, lol!

Wow hebben ze zoveel aan de binnenkant losgehaald? Bij mij kon die er zo bij vanaf de kofferbak, antenne was er in 5minuten af, er weer op idem. Wrappen duurde bij mij wat langer aangezien ik hoogglans had en dit een hele dunne folie is (carbon is dik en heel makkelijk aan te brengen). Ook werkte "mijn" wrapper met snijtape zodat hij het mes niet in het de lak hoefde te zetten. In totaal 4uur bezig geweest incl stukje dak tot onder de spoiler wrappen en ik was 200euro kwijt.
 
Wat een prijzen, ik ben € 40,-- kwijt als ik het laat doen. :lol: (vriend doet dit werk)
Wil het eigenlijk zo dat het net lijkt alsof ik een panoramadak heb.
Volgens mij moet ik dan hoogglans hebben. :confused:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wat een prijzen, ik ben € 40,-- kwijt als ik het laat doen. :lol: (vriend doet dit werk)
Wil het eigenlijk zo dat het net lijkt alsof ik een panoramadak heb.
Volgens mij moet ik dan hoogglans hebben. :confused:

Tja dan ben je alleen materiaal kwijt aangezien die vriend het werk doet.

Een panorama dak is hoogglans dus moet je ook hoogglans zwart nemen als wrapmateriaal.
 
Tja dan ben je alleen materiaal kwijt aangezien die vriend het werk doet.

Een panorama dak is hoogglans dus moet je ook hoogglans zwart nemen als wrapmateriaal.

Mijn wrapper werkte ook met snijtape. Bij hoogglans moet je wel rekening houden dat je elk plekje, restje hars etc. er dwars doorheen ziet! Ze maken het dak zeer goed schoon met een vloeistof en speciaal krabbertje, maar doen hoogglans het liefste bij een nieuwe auto...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!