Dak wrappen dilemma

Ik heb een nieuwe polo (wit) gekocht en heb er net mat zwarte boavista velgen (17 inch) onder laten monteren. Nu heb ik morgen een afspraak staan om het dak te laten wrappen. Ik twijfel alleen heel erg of ik glanzend of mat zwart moet doen.

Wat vinden jullie? Iemand misschien een foto met een voorbeeld?
 
Ik heb een zwarte polo met mat zwart dak en moterkap. Als je dit mat zwart doet dan komen de zijkanten van je Polo heel erg naar voren wat ik persoonlijk wel een mooi effect vind. Bij een glanzende zwarte wrap zal dit iets minder zijn. Ik vindt het beide wel wat hebben op een witte Polo. Ik snap je dilemma Stick Out Tongue
 
Die van deMercer is ook hoogglans zwart gewrapt.

2683.jpg
 
Thanx voor alle reacties! Ik heb de afspraak verzet naar morgen . Ik denk dat ik voor mat zwart ga omdat alle details in de auto ook mat zijn.

Het bedrijf vond het mooist om de standaard spoiler mee te wrappen (dat zwart helemaal tot achter loopt). Wat vinden jullie?
 
Ooit eens een item gezien bij Mythbusters. Het scheelde een paar graden, een witte of een zwarte auto in de volle zon. Maar precies zoals Donatello zegt: in beide gevallen -helaas- snikheet...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ziet er goed uit! Big Grin

Heb je toevallig ook nog een close-up foto van je spiegelkappen? En dan vanaf achterkant auto naar voorkant auto gezien?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
(@Loes: Not to hijack your thread)

Ik ben er ook aan uit! Mijn vrouw wilde glanzend, ik wilde mat, de carwrapper stelde carbon voor. Carbon heeft geweven glans en mat waardoor het als zijdeglans uitkomt. Het is ook nog iets duurdere/dikkere vinyl van Scotch. Ik vind het zeer geslaagd én stijlvol breken met de glanzende spiegelkappen en BM grille:

dak1.jpg


dak2.jpg


dak3.jpg
 
Ik heb €150,- betaald. Ze zijn een uur bezig met de binnenbekleding vanaf de kofferbak totaan de hemel te slopen ivm de antenne die eraf moet, en nog geen halfuurtje met wrappen. Ik heb ook wel €75,- gehoord maar bij mij is het carbon-look van het merk Scotch dit is ook nog wat dikker, net een echt vinyl dak. We krijgen er veel complimenten over en iedereen staat over het dak te wrijven, lol!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!