Dagrijverlichting

Iemand deze led units al tegengekomen? Ik vraag me af of deze direct op je af fabriek DRL's aan te sluiten zijn en je standaard DRL's dus gewoon uit te schakelen...

Heb al een mailtje gestuurd voor informatie...

vwpolomsdesignracedetai-1.jpg
 
De kans is groot dat het er 'goedkoop' uit gaat zien. Al zit het ook op de nieuwe Audi A6 en die vind ik persoonlijk ook goedkoop ogen met de felle leds in een rechte streep in de koplampen.

Als je het zelf mooi vind, gewoon doen natuurlijk.
 
ik zie het voornamelijk bij de Audi's, maar ik vind het eerlijk gezegd ook beetje cheap uit zien...en bij Audi is het gewoon factory Led lights...
wat vinden jullie dan van dat Led strip in de bumper? zo'n rechte streep die eerder door Henri is gepost...staat wel sjieker?Als dit uberhaupt los te koop is...
 
vind ik net zo erg.. ik zie hier in de buurt tegenwoordig geen oude opel astra/corsa, renault clio, of andere ragbak met een bestuurder met een petje op zijn hoofd zonder die dingen gemonteerd :roll:
 
PoloDave zei:
vind ik net zo erg.. ik zie hier in de buurt tegenwoordig geen oude opel astra/corsa, renault clio, of andere ragbak met een bestuurder met een petje op zijn hoofd zonder die dingen gemonteerd :roll:

kzie tegenwoordig veel van die sjonniebakken met Xenon/Bi-Xenon erin lampen en dan met zo'n led stripje

ik denk dat het mooier is om gewoon
- Alles Wit licht (staat mooi) en werkt zeker weten goed! en ook geen gedoe met weerstanden
- Bi-Xenon icm met Led stadslichten, Led mistlampen en Led DRL

de tweede ziet er volgens mij echt apart uit...een nekkendraaier that's for sure
 
klopt! :cool: ik heb nachtdienst dus snachts slapen doe ik zowiezo niet haha!

op het moment van bestellen was het nog niet echt mogelijk dus was de dealer zo vriendelijk geweest me toch al in de wachtrij hiervoor te zetten zodat het meteen meegepakt ging worden bij de productie. Heb tot nu toe nog maar 1 niet-gti gezien in NL die dit ook heeft (geen bm overigens..)
 
Het is me gelukt!! Dagrijverlichting geinstalleerd het was echt peanuts werk was binnen 10-15 min klaar beide kanten. Voor diegene die het niet weten na een tip van Enzolino je moet je torx schroevendraaier gewoon in dat gat steken en dan gewoon links/rechts beetje draaien en loswrikken. die kapjes zitten erop met een soort klik systeem...je moet idd wel beetje forceren maar nothing you can't handle ;)
Ik ben alleen benieuwd hoelang mijn Dagrijverlichting mee gaat though :S? Time will tell...hieronder wat fotokes voor de impressie
[resize=600:2w2qimqm]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182784_10150192985598275_647998274_8939672_6037939_n.jpg[/resize:2w2qimqm]
[resize=600:2w2qimqm]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/184203_10150192985663275_647998274_8939673_4224804_n.jpg[/resize:2w2qimqm]
Zie je dat gaatje? Juistem van daaruit kan je hem loswrikken Big Grin
[resize=600:2w2qimqm]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/182229_10150192985703275_647998274_8939674_7062801_n.jpg[/resize:2w2qimqm]

het is nu enkel even wachten op mijn Led stadslichten...dan resteren enkel de Mistlampen nog...waar ik nog mijn grote vraagtekens bij heb welke ik moet hebben...Heeft iemand al wat geprobeerd?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!