Dagrijverlichting

V

Verwijderd lid 195

Weet iemand welke lampen of ledjes in de dagrijverlichting zitten bij de 6r?.

Ik wil pilot xenon 5000k inbouwen in de dimlichten, vandaar dat ik ook een witte kleur dagrijverlichting wil. Welke lampjes moet ik dan hebben?.

Alvast bedankt!

Jeroen

*edit*

Het hele verlichting verhaal is me nog niet duidelijk, ik heb een comfortline met als extra optie de mistlampen in de voorbumper. Ik heb niet de optie van 70 euro gekozen voor dagrijverlichting. Betekend dit dat als ik mijn auto start dat de dimlichten aan gaan, ongeacht de lichtknop op '0' staat. Of zijn dit weer andere lampen..
 
Hey, dit is gewoon dagrij verlichting. Als de knop op 0 staat en lichten staan aan dan heb je dat. je kan het ook zien door te kijken in unit daar zitten normale gloeilamp bolletjes in. Deze wou ik eigenlijk laten vervangen door leds, maar aangezien er geen leds met die aansluing beschikbaar zijn heb ik het nog zo gelaten hoe het is.
 
Btw heeft er iemand ervaring met philips verlichting in zijn/ haar polo. Ik wil de crystal of de blue vision aanschaffen. Het moet wit licht zijn en niet te fel net als die gasbolletjes.
 
Dus het is niet zo dat men verblind wordt in hun binnenspiegel?? Ik wil dat namelijk niet. Heb je foto's btw?

Dit is wat ik ongeveer wil,

111107302M-1.jpg

was het eerst..

125698261M-1.jpg

was het erna

125698659M-1.jpg

was het er ook na met crystal vision
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!